یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری یک سارق حرفه‌ای معابر با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ "نبی اله قاسمی "در بیان این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۶خرم‌آباد با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت از معابر اعتراف کرد.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد؛ از شهروندان خواست هر گونه موارد مشكوك را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.
 
دستگیری سارق کابل و دکل‌های مخابرات و برق در خرم‌آباد
رئیس پلیس آگاهی استان، از شناسایی و دستگیری سارق نبشی‌های دکل‌های برق و کابل‌های برق فشار قوی با ۱۰ فقره اعتراف در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ"عبدالرضا رخشان" بیان داشت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق در شهرستان خرم‌آباد، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های دقیق می‌دانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه انجام شده به۱۰ فقره سرقت دکل‌های برق وکابل‌های برق فشارقوی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در پایان مقابله و برخورد قاطع و قانونمند با سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از اولویت‌های پلیس برشمرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-05-04 17:03
طبق فقه اسلام باید دست راست سارق را قطع کنند وگرنه بازم دزدی میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا