یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي بروجرد از دستگيري 4 سارق مغازه و پلاک خودرو و کشف 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت در سطح شهرستان بروجرد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی هويت سارقان را شناسايي و با هماهنگي قضائی طي چندین عمليات 4 سارق را در مخفیگاهشان دستگير کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 6 فقره سرقت مغازه و پلاک خودرو اعتراف و ضمن تحویل اموال مسروقه به مالباختگان، همراه پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.
 
دستگيري سارق معابر و اماکن خصوصي در خرم‌آباد  
فرمانده انتظامي خرم‌آباد  از دستگيري یک سارق حرفه‌اي معابر و اماکن خصوصي با 4 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "نبی اله قاسمی "در بيان اين خبر بیان داشت: در پي وقوع سرقت از معابر و اماکن خصوصی در سطح این شهرستان، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام کارهاي اطلاعاتي موفق شدند يک سارق حرفه‌اي را شناسايي و با هماهنگي قضائي طي يک عمليات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگير کردند و در تحقيقات پلیس به 4 فقره سرقت از معابر و اماکن خصوصي اعتراف کرد.
سرهنگ قاسمی با بيان اینکه متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائي شد؛ از شهروندان خواست هر گونه موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام نمايند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-04-28 22:50
باید بشدت مجازات و محاکمه شوند و براحتی آزاد نشوند. تعهد بدهند که دیگر دزدی نکنند و در زندان حرفه و هنر کسب حلالی یاد بگیرند.
نقل قول کردن
#2 موسوی 1402-04-29 09:30
طبق فقه اسلام دست راست دزد باید قطع شود وگرنه باز دزدی میکند.
نقل قول کردن
#3 احمد 1402-04-30 21:35
مال دزدی را که خرج زن و بچه اشان نمیکنند.میبرن پی عیاشی و صرف مواد و مشروب میکنن .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا