یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جزییات فوت دختر جوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان توسط رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان و رئیس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهر آبدانان تشریح شد.
به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، دکتر صید نور علیمرادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده به این بیمار و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی، گفت: در روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۴ ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شده که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.
وی در ادامه افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌گردد.
رییس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهر آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان، اظهار کرد: راس ساعت ۱۵:۱۵عصر بیمار جوان ۱۸ساله بنام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.
ایرج صفری خاطرنشان کرد: بیمار فاقد هرگونه علایم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یک ساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶/۱۰دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف و فوت این دختر دانشجو اعلام شد.
منصوره سگوند اهل خرم آباد لرستان و دانشجوی حقوق بود.

مرحومه منصوره سگوند از کارکنان نیروی انتظامی نبود

فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه "منصوره سگوند" از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-03-15 16:08
ایشون آبدانانی نیستند بلکه اهل خرم‌آباد و دانشجو در دانشگاه پیامنور آبدانان بودند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-03-15 16:10
خدا رحمتش کند سنی هم نداشته است
نقل قول کردن
#3 بیطرف 1402-03-16 10:38
خدا رحمتش کنه راحت شده از این زندگی بدون امید و دلخوشی :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا