یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري 6 سارق و کشف 8 فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"نبی اله قاسمی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه و اجرايي کردن راهکارهاي مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.
وی افزود: در اين طرح ماموران کلانتری 13 خرم آباد با انجام اقدامات پليسي 6 سارق را دستگیر و 8 فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.
سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اين که متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از سرقت را جدي بگيرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 
کشف 10 کیلو تریاک در بروجرد
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 10 کیلو گرم تریاک در شهرستان بروجرد خبر داد.
 سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بروجرد در سطح حوزه استحفاظی 2 قاچاقچی را که در امرخرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
 وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 2 دستگاه خودرو پژو مربوطه شدند.
 جانشین انتظامی استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
كشف 72 راس دام قاچاق در دلفان
فرمانده انتظامي دلفان از توقيف یک دستگاه کامیون حامل 72 رأس دام قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نجف علی بارانی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایست و بازرسی گشور دلفان در محور کرمانشاه - دلفان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.
وي افزود: در بازرسي از این خودرو 72 راس دام قاچاق فاقد مجوز كشف شد.
فرمانده انتظامي دلفان با بيان اين كه ارزش احشام کشف شده بالغ بر 5 ميليارد و 600 میلیون ريال برآورد شده است گفت: 2 متهم در اين خصوص دستگیر و همراه پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
 
دستگیری سارقان درالیگودرز
 فرمانده انتظامی الیگودرز از دستگیری 4 سارق و کشف 4 فقره انواع سرقت دراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ"علی اسدالهی" در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پليس، اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره سرقت در الیگودرز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی 4 سارق را در این زمینه شناسایی و طی چندین عملیات غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 4 فقره سرقت مشاعات و کابل اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و مال باختگان شناسایی شدند.
 
سارقان اماکن خصوصی در دام پليس پلدختر
فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری 6 سارق اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"شاپور گراوند" بیان داشت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در پلدختر،  موضوع در دستور كار پليس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 6 سارق را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ گراوند در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان با رعايت نكات پيشگيرانه و توجه به هشدارهاي پليسی از وقوع بسياري از جرايم به‌ ويژه سرقت جلوگيري كنند.
 
دستگیری سارقان و کشف 7 فقره سرقت در دلفان
فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری 2 سارق و کشف 7 فقره انواع سرقت دراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نجف علی بارانی" اظهار داشت: در پي اعلام سرقت در دلفان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با اقدامات پلیسی 2 سارق را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دلفان گفت: درتحقیقات پلیس 7 فقره سرقت مشاعات ساختمان، موتورسیکلت و محتویات خودرو کشف و مال باختگان شناسایی شدند.
سرهنگ بارانی در پایان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است خاطر نشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هرگونه اقدام مشکوک در خصوص سرقت را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
کشف 8 دستگاه وسایل نقلیه مسروقه در خرم آباد
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 8 دستگاه وسایل نقلیه مسروقه درشهرستان خرم آباد خبر داد.
سرهنگ"عبدالرضا رخشان"بیان داشت:  در پی گشت های زنی عوامل گشت پلاک خوان پلیس آگاهی استان در شهرستان خرم آباد، 25 دستگاه خودرو  و موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارگینک انتقال شدند.
وي افزود: با استعلام و تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان مربطه مشخص شد 4 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده دارای سابقه سرقت می باشند.
 رئیس پلیس آگاهی استان لرستان درپایان ضمن هشدار به سارقان که پلیس با قاطیعت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به لوازم ايمني نظير دزد‌گير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئيچي و ساير وسايل تاخيري و بازدارنده تجهیز نمایند و به هيچ وجه موتورسیکلت های قولنامه‌اي و فاقد پلا‌ك را خريداري نكنند، چرا كه موتوریسکلت های بدون سند حكم اموال مسروقه را دارد و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.
 
هشدارهای کلاهبرداری از طریق تماس تلفنی و انتقال کارت به کارت
 پلیس آکاهی استان در خصوص پیشگیری از کلاهبرداری شهروندان توصیه‌های ارائه داد.
🔻1- از قبول درخواست تلفنی و یا حضوری افراد ناشناس در خصوص هر گونه عملیات بانکی حساب شما ، انتقال وجه ، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و غیره اکیداً خودداری  نمایید.
🔻2- دقت نمایید با دریافت پیامک های تبلیغاتی و فریب دهنده که شما "برنده جایزه همراه اول و یا ایرانسل ويادريافت تسهيلات  ویا خودرو " شده اید ، به باجه های عابر بانک مراجعه ننمایید.
🔻3- اخیراً کلاهبرداریهای متعددی تحت عنوان سفارش خرید برای ادارات و سازمانها و یا سایر مراکز تجاری و نیز ارسال پیامک های تبلیغاتی با مضمون اینکه برنده جایزه شده اید ، صورت گرفته است که کلاهبرداران با ترفند و برنامه ریزی قبلی جهت پرداخت بیعانه ی سفارش انجام شده اقدام به فریب شهروندان نموده و به جای واریز مبلغ ، با بکارگیری روش های متقلبانه و ترفندهای خاص ، فرد مورد نظر را به باجه عابر بانک کشانده و کلیه اطلاعات مربوط به حساب وی را دریافت و نهایتاً موجودی حساب را به حساب خود منتقل می نمایند.
🔻4- کلاهبرداران پس از فریب سوژه های خود و کشاندن آنها به باجه عابر بانک ، انتخاب زبان انگلیسی را در ابتدا پیشنهاد می کنند که مخصوص افراد نا آشنا با زبان انگلیسی بوده و از این طریق شروع به کلاهبرداری می نمایند.
🔻5- اگر قرار است هرگونه وجهی از طریق کارت عابر بانک به حساب عابر بانک شما واریز و یا انتقال یابد ، لازم نیست به باجه عابر بانک مراجعه نمایید. با ارائه شماره کارت و یا حساب و بدون حضور شما این امر صورت خواهد گرفت
🔻6- افراد بیسواد و ناتوان از دادن کارت عابر بانک خود و رمز آن به افراد ناشناس جهت دریافت وجه به جهت جلوگیری از سوءاستفاده خودداری نمایند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1402-03-12 16:34
ببخشید چون اخبار ورزشی نداشتید اینجا میگم باز هم مثل زمان اقای روانخواه که با اکیپی از بازیکن به خیبر اومد اقای اشکش و فراز کمالوند خیلی خلق الساعه و پکیجی 8بازیکن برای خیبر به خدمت گرفتند متاسفانه فقط به این مطلب مجبورم بسنده کنم چون قطعا درج نمی کنید ولی خیبر با زوج کمالوند و اشکش باز هم به بن بست میخوره حتی اسم یکی از این 8بازیکن هم به گوش تون نخورده خیبر رو نجات بدید از دست فراز کمالوند
نقل قول کردن
#2 شهروند دلسوز 1402-03-13 09:31
باسلام .وخسته نباشی خدمت جناب سرهنگ رخشان .چندین فقره سرقت مسلحانه در روز روشن ازمنازل وسرقت احشام در منطقه کرگاه تلوری وبدراباد وسرخه لیزه اتفاق افتاده ولی متاسفانه کلانتریهای مربوطه سرقت را عادی گزارش داده وهیچ گونه پیگیری جدی جهت پیدا کردن دزدان انجام نداده .وباعث ناارامی هایی در این منطقه شده واسایش دامداران عزیز رابرهم زده . خواهشمند است با اقتدار لازم دستور رسیدگی بیشتر رو صادر فرمایید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا