یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی دورود از دستگیری ۱۵ نفر عامل نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از روستاه‌های این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ"جمشید سیاه منصور "در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به تیر‌اندازی دریکی از روستاه‌های اطراف دورود، بلافاصله ماموران پلیس این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی ۱۵ عامل نزاع و درگیری را شناسایی و دستگیر و علت و انگیزه درگیری اختلافات قبلی اعلام شده است.
سرهنگ سیاه منصور گفت: از متهمان ۶ قبضه سلاح شکاری و جنگی که در جریان درگیری استفاده شده بود کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی دورود در پایان با هشدار به افراد مخل نظم و امنیت و تأکید بر این که شهروندان برای حل مشكل و اختلاف‌های خود از راه‌های قانونی اقدام كنند، اظهار داشت: پلیس به منظور ایجاد امنیت اجتماعی در سطح جامعه با تمام توان و به صورت شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 حاج میرزا 1402-03-11 10:38
مردم از بیکاری به جان هم افتاده اند مطئنا اگر این افراد کارمند بودند هرگز وقت خود را صرف دعوا و دادگاه و زندان نمی کردند بیکاری یک معضل است و ریشه همه ناهنجاری است
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-03-11 22:47
پایتخت طبیعت ایران باید الگو باشه و پلیس با اینها به‌شدت برخورد کند
نقل قول کردن
#3 شهروند دورودی 1402-03-13 16:24
کوتاهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی باعث شده جنبه عمومی جرم نادیده گرفته شود . روز نیست که منازل مردم و خودروها در دورود گلوله باران نشود .انتظار داریم دستگاهای زیربط برخورد جدی تری داشته باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا