یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ "علی امانی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي اعلام سرقت در دورود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با کارهای اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی یک سارق را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی غافگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: سارق در تحقیقات پلیسی به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی، اعتراف اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.
سرهنگ امانی در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد گفت: موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک در خصوص سرقت را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در سلسله
فرمانده انتظامی سلسله از دستگيري عاملان تیراندازی در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ" محمد بوستان افروز اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی تیراندازی منجر به جرح به سمت منازعان در شهرستان سلسله ماموران انتظامی بلافاصله براي بررسی موضوع به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
وي افزود: ماموران کلانتری 11 سلسله، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسي 2 نفر را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله با اشاره به اینکه متهمان علت در گیری و تیر اندازی را اختلاف قبلی اعلام کردند، گفت: متهم و همدست وی پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات بیشتر جهت کشف سلاح بکار رفته در درگیری ادامه دارد.
 
کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی در پلدختر
فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری 2 سارق و کشف 2 خودرو مسروقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "شاپور گراوند" در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس این شهرستان طی عملیاتی های موفق، در حوزه استحفاظی به 2 دستگاه خودروی سواری "پژوه پارس، سمند و 405" مشکوک و آن را پس از تعقیب و مراقبت متوقف کردند.
وي افزود: پس از استعلام پلاک خودروها مشخص شد هر 2 خودرو دارای سابقه سرقت بوده که بلافاصله سرنشین خودرو ها دستگیر و به مقر انتظامی منتقله شدند.
سرهنگ گراوند با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و خودروهای توقیفی روانه پارکینگ شدند خاطر نشان کرد: ضرورت دارد شهروندان برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه خود، به توصیه های پلیس عمل کنند.
 
دستگیری عاملان شرارت در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری عاملان شرارت و قمه کشی با تلاش ماموران انتظامی کلانتری 12 در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 مبنی بر وقوع یک مورد قمه کشی در یکی از محله های این شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با حضور میدانی عوامل پلیس ، 2 عامل اصلی شرارت در این رابطه شناسایی و دستگیرکه پس ازتشکیل پرونده، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم و امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش و افراد شرور را نخواهد داد و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد کرد.
 
 
دستگیری سارق قطعات ریل راه آهن در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق قطعات ریل راه آهن با تلاش ماموران انتظامی بخش پاپی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت قطعات ریل راه آهن، موضوع در دستور کار پلیس خرم آباد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی بخش پاپی"خرم آباد" با اقدامات و رصد های اطلاعاتی سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت قطعات ریلی کرده بود را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی های اولیه از محل اختفای وی میزان 150 کیلو گرم انواع  مختلف پیچ و مهره اتصالات ریلی کشف کردند.
سرهنگ قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات پلیسی به سرقت قطعات ریل راه آهن کشف شده  اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1402-02-27 21:20
باسلام چراتوشهر خرم اباد طرح زوج وفرداجرا نمی شه وچرا دست فروش از پیاده رو که حق مردمه جمع نمیشه
نقل قول کردن
#2 میرمقدم 1402-02-27 22:09
به نقل از عباس:
باسلام چراتوشهر خرم اباد طرح زوج وفرداجرا نمی شه وچرا دست فروش از پیاده رو که حق مردمه جمع نمیشه
وظیفه شهرداری خرم‌آباد است که بی‌تفاوت است تازه توی خیابان شهدای شرقی خیابان را کردند پیاده رو تا راحت تر دستفروشان و متکدیان بیان و تجمع کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا