یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از مصدومیت ۵ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل در جاده چگنی- خرم‌آباد خبر داد.
مهدی غیبی در گفتگو با یافته با اعلام این خبر گفت: گزارش این حادثه در ساعت ۸ و پنج دقیقه صبح امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت به مرکز اورژانس اطلاع داده شد که عوامل اورژانس بلافاصله به محل تصادف اعزام شدند.
وی با اعلام این که وقوع تصادف در منطقه گیلوران بود، اظهارداشت: در این تصادف پنج نفر مصدوم شدند و خوشبختانه این تصادف فوتی نداشت.
مصدومان این حادثه پس از اقدامات لازم توسط عوامل اورژانس به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 طولابی چگنی 1402-02-16 11:33
جاده خرم‌آباد به چگنی اصلا حتی آسفالت هم ندارد و بشدت نیاز به تعمیر دارد و ورودی خرم‌آباد از سمت چگنی بسیار زشت و نامرتب است همچنین ترمینال غرب خرم‌آباد باید احداث شود چون ماشین های مسافرکش خرم‌آباد به چگنی و کوهدشت می‌آیند در خیابان ۲۴ متر حکیم می ایستند و ترافیک و راه بندان بوجود می‌آورند
نقل قول کردن
#2 نظری 1402-02-16 16:13
ورودی خرم آباد از سمت چگنی سالهاست که ب حال خود رها شده و هیچ مشغولی اقدام مفید و بجد اساسی انجام نداد.اسفالت و فضای سبز،و غیره ..... اصلا در حد ورودی ب مرکز یه استان نیست بیشتر شبیه ب یه روستاست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا