یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی دورود از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در کمتر از24 ساعت در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سرهنگ"جمشید سیاه منصور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه گرم در یکی از روستاهای اطراف دورود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی طی عملیاتی قاتل و 2 نفراز همدستان وي را در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از وی کشف و یک دستگاه پژو پارس در این رابطه توقیف شد.
فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف خانوادگی با داماد خود عنوان داشت خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
کشف قرص روانگردان در دلفان
فرمانده انتظامي دلفان از کشف یک هزار و 216 عدد انواع قرص روانگردان در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نجف علی بارانی" بيان داشت: در پي اشراف اطلاعاتی پلیس مبني بر توزيع مقادیری داروهاي روانگردان توسط یک نفر در مغازه ای اطراف شهر دلفان، موضوع دردستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به محل مربوطه اعزام و در بازرسی از مغازه مورد نظر یک هزار و 942 عدد انواع قرص روانگردان كشف و در اين رابطه يك نفر دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد.
 
دستگیری عامل تیراندازی درخرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگيري عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " نبی اله قاسمی" بیان كرد: در پي وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی، ماموران کلانتری 17 خرم آباد با انجام اقدامات پليسي  فرد  مورد نظر را شناسايي و وی را با هماهنگي قضائي دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد با بيان اينكه جرایمي از قبيل حمل و نگهداري سلاح و مهمات غيرمجاز، اخلال در نظم و امنيت عمومي از طريق تيراندازي، و ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان در سوابق متهم به چشم مي‌خورد، تصريح كرد: پليس هرگز به مخلان نظم و امنيت اجازه عرض اندام نخواهد داد و با كساني كه بخواهند به هر نوعي آسايش مردم را به مخاطره بيندازند برخورد قاطع خواهد کرد.
 
توقیف 5 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در پلدختر
فرمانده انتظامی پلدختر از توقیف 5 دستگاه خودرو  وکشف مقادیری کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"شاپور گراوند"اظهار داشت: ماموران پلیس پلدختر حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به 5 دستگاه خودروی حامل بار مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودروها 14 قلم انواع  لوازم خانگی شامل، ماشین لباسشویی، یخچال، ظرفشویی، کولر گازی ، تلویزیون، مقادیری لوازم آرایشی بهداشتی وغیره کشف شد.
سرهنگ گراوند گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه 5 نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
 
 
دستگیری قاتل فراری در پلدختر طی یک عملیات مشترک
 فرمانده انتظامی پلدختر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در این شهرستان طی یک عملیات مشترک با پلیس البرز خبر داد.
سرهنگ"شاپور گراوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تعاقب 3 فقره قتل دراستان البرز و مخفی شدن قاتل در شهرستان پلدختر؛ موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیس آگاهی شهرستان پلدختر و استان البرز قاتل فراری در مخفیگاهش در اطراف شهر پلدختر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه متهم انگیزه قتل را اختلاف مالی بیان داشته خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
دستگیری عاملان قدرت نمایی در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری عاملان شرارت و قدرت نمایی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " اظهار داشت: در پي اعلام مرکز 110 مبني بر اينكه چندین نفر در سطح این شهرستان با قدرت‌نمایی و عربده کشی موجب سلب آسايش عمومي شده‌ اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی 2 عامل قدرت نمایی را شناسايي و در يك عمليات مقتدرانه آنان را دستگير كردند.
سرهنگ مهدوی کیا در پایان خاطرنشان كرد: پليس جهت ارتقاء احساس آرامش مردم با مخلان نظم و امنيت برخورد قاطع خواهد کرد.
 
دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد ازدستگیری سارق تجهیزات مخابراتی و کشف 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت تجهیزات مخابراتی در بروجرد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با اقدامات اطلاعاتي یک سارق را شناسايي و با هماهنگی قضائي طي یک عمليات ضربتی متهم را حین سرقت دستگير کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: متهم در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی معترف که پس از تشکيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شد.
 
توقیف کامیون حامل مرغ  خارج از شبکه توزیع در کوهدشت
فرمانده انتظامي کوهدشت از توقیف یکدستگاه کامیون حامل بیش از 3 تن مرغ گرم  خارج از شبکه توزیع در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی امانی" در تشريح اين خبر بیان داشت: ماموران انتظامی کوهدشت در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون مشکوک و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون بیش از 3 تن گوشت مرغ گرم فاقد مجوز کشف شد افزود: در این رابطه يک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.
 
 توقیف ۳ کامیون چوب قاچاق در رومشکان
فرمانده انتظامی شهرستان رومشگان از توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل ۴۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مصطفی تیموری" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سه دستگاه کامیون  حامل چوب مشکوک و آنان را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۴۵ تن چوب قاچاق فاقد مجوز کشف که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی رومشگان گفت: پلیس با افراد متخلف و هنجارشکن که به هر نحوی مرتکب جرم شوند قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد.
 
اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رومشکان
فرمانده انتظامي رومشکان از اجراي طرح پاکسازی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مصطفی تیموری" بيان داشت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور رضایتمندی شهروندان، این طرح در قالب  پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز  و با هماهنگی قضائی به اجرا درآمد.
وی افزود: در اين طرح ۲ نفرسارق ،  ۲ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر  و ۸ نفر  معتاد متجاهر در سطح معابر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.
فرمانده انتظامی رومشکان ادامه داد: دو سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایي معرفي شدند.
سرهنگ تیموری با بیان اینکه در این طرح 11دستگاه خودرو و موتورسيکلت که ایجاد مزاحمت ، آلودگی صوتی و پلاک مخدوش و غیره بوده توقیف و روانه پارکینگ شدند خاطرنشان کرد:شهروندان هرگونه اخبار و موارد را به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-02-15 16:05
انصافا این همه سلاح گرم غیرمجاز تو دست مردم عادی چکار میکند؟ مردم گزارش دهند تا این سلاح های گرم بدون مجوز جمع آوری شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا