یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: هفت باند سارق شامل چهار باند سرقت منزل، یک باند سرقت احشام، یک باند سرقت محتویات خودرو و یک باند سرقت به عنف محموله جاده‌ای منهدم شده است.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردمی، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان از بهمن ماه سال گذشته شروع و تا کنون ادامه دارد.
او افزود: در اجرای این طرح هزار و ۱۴ سارق و ۸۲ مالخر دستگیر و هزار و ۴۲۸ فقره انواع سرقت از جمله ۱۶۱ دستگاه خودرو و ۱۴۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در این طرح هفت باند سارق شامل: چهار باند سرقت منزل، یک باند سرقت احشام، یک باند سرقت محتویات خودرو و یک باند سرقت به عنف محموله جاده‌ای منهدم شده است، گفت: ۱۹ نفر از اعضا این هفت باند دستگیر و یک نفر از اعضای باند به هلاکت رسیده است و ۴۹ فقره انواع سرقت از این باند‌ها کشف شده است.
سردار الهی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و کارکنان انتظامی لرستان با قاطعیت با سارقان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهند کرد، به شهروندان توصیه کرد، در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ خدمتگزاران خود را در جریان قرار دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 کارگر عسلویه 1402-02-07 00:24
نوم خدا ماشالله کرم ابوالفضل
نقل قول کردن
#2 مرادی 1402-02-07 07:34
اینها دادگاهی و محاکمه و بشدت مجازات شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا