یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان با اعلام خبر دستگیری سارقان مسلح نقاب‌دار در سلسله گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود سه نفر سارق مسلح نقاب دار به داخل یک واحد آپارتمان مسکونی در محله‌ای اطراف شهر سلسله بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
به گزارش روز پنج شنبه یافته، سردار یحیی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود سه نفر سارق مسلح نقاب دار به داخل یک واحد آپارتمان مسکونی در محله‌ای اطراف شهر سلسله بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
وی افزود: به محض حضور مأموران در صحنه، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید به شماره معلوم اقدام به فرار می‌کنند که پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مربوط به یک دستگاه ساینا بوده که توسط سارقان سرقت شده است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از تعقیب و گریز، سارقان اقدام به تیراندازی به سمت مأموران می‌کنند که مأموران با رعایت قانون و در یک اقدام متقابل و مقتدرانه سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند.
سردار الهی با اشاره به اینکه احدی از سارقان مسلح مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند، عنوان کرد: خودروی سارقان توقیف و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است و همگی دارای سوابق متعدد کیفری هستند.
وی تصریح کرد: از آنجایی که آرامش و امنیت عمومی مردم خط قرمز پلیس است، چنانچه افرادی به هر نحو بخواهند مخل آسایش و امنیت مردم شوند پلیس مقتدرانه و با قاطعیت آنها برخورد کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 حاج میرزا 1402-01-31 13:49
وای به حال شهری که سارقان مسلح در روز روشن اقدام به دزدی می کنند
این نتیجه عدم برخورد قاطع با امور خلاف است که با مسامحه و سهل انگاری و ... بعد از مدتی خلاف کاران آزاد می شوند چونکه دارای چندین سابقه خلاف هستند یعنی هیچ وقت برخورد قاطعی نشده است که به خود اجازه می دهند دوباره دست به خلاف بزنند متاسفانه اوضاع امنیتی استان سه سال است که بسیار وخیم شده است که تاکنون سابقه نداشته است که باید دلیل اصلی را پیدا کرد و با آن برخورد قاطع کرد
نقل قول کردن
#2 شیراوند 1402-01-31 14:04
۸۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و تولید ۱۴ میلیارد مترمکعب آب شیرین سالانه ولی اینهمه بیکار و میل به خلاف در استان لرستان ریشه فرهنگی و فکری دارد و دلیلش نبود فرهنگ کار و تلاش است
نقل قول کردن
#3 صنوبر قلایی 1402-01-31 14:27
درود بر پلیس مقتدر
حافظ جان، مال و ناموس هموطنان
نقل قول کردن
#4 سعید 1402-02-01 00:19
ضمن تشکر از زحمات حافظان امنیت
در کمال تاسف باید گفت آن برخوردی که لازم هست و بازدارنده است با سارقان نمیشه که درس عبرتی بشه براشون که دیگه مرتکب این عمل ننگین نشن انشالله از این پس دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بگونه ای با این عناصر خبیث برخورد کنه که بازدارنده و سخت و بدون هیچگونه ترحمی باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا