یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار با ترفند رسید جعلی خبر داد .
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز چهارشنبه یافته، سر گرد "حسین سپهوند" لرستان در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی مراجعه چند شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که یک کلاهبردار با ترفند های متقلبانه از طریق فضای مجازی و سایت های خرید و فروش مواد غذایی مبالغی را از آنان کلاهبرداری و به شکات رسید جعلی تحویل داده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار را در یکی از استان های کشور شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
رئیس پلیس فتا استان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به 5 فقره کلاهبرداری در لرستان و دیگر استان های کشور اعتراف و بیش از 495 میلیون ریال کلاهبرداری   از وی کشف شد.
سر گرد سپهوند در پایان با اشاره به اینکه شهروندان حین خرید و فروش و انجام هرگونه معامله اقدام به استعلام وجه از طریق پیامک و همراه بانک نمایند تا فریب مجرمان سایبری را نخورند از مردم درخواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 پلیس فتا را در جریان قرار دهند.
 
دستگیری سارق حرفه ای حین سرقت در خرم آباد
 فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق حرفه ای حین سرقت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 خرم آباد حین گشت های هدفمند به یک نفر که قصد باز کردن درب خودروی پارک شده را داشته مشکوک و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران سارق را دستگیر که در تحقیقات پلیسی به 5 فقره سرقت اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان به شهروندان توصيه کرد، مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورند و هرگونه مورد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.
 
دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در رومشکان
فرمانده انتظامی رومشکان از دستگیری 5 عامل درگیری و نزاع دسته جمعی منجر به قتل در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ "مصطفی تیموری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، چند نفر به علت اختلافات قبلی بوسیله چوب و چماق با یکدیگر درگیر شده بودند که طرفین پیش از حضور پلیس از محل متواري و چند نفر در این درگیری مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.
فرمانده انتظامی رومشکان با بیان که یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است گفت:   ماموران پلیس این شهرستان با کارهای اطلاعاتی 5 عامل نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ تیموری در پایان خاطر نشان کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت، قاطعانه خواهد بود و هنجارشکنان بدانند پلیس هرگز اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد.
 
دستگیری عامل قدرت نمایی فضای مجازی در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگيري عامل قدرت نمایی فضای مجازی در این شهرستان خبر داد .
  سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" ، اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا بروجرد و انتشار تصاویری از ترویج قدرت نمائی با سلاح گرم توسط فردی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل قدرت نمایی در فضای مجازی شدند و وی را در یک اقدام ضربتی با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصريح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطعانه مقابله خواهد کرد.
 
کشف آرد خارج از شبکه توزیع درسلسله
 فرمانده انتظامي سلسله از کشف40 کیسه آرد به ارزش یک میلیارد ریال خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد .
 سرهنگ "محمد بوستان افروز" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس سلسله حین کنترل محورهاي مواصلاتي این شهرستان به يک دستگاه وانت سایپا مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسي از این خودرو 40 کيسه آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف شد.
فرمانده انتظامي سلسله با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظام اقتصادی برخورد قانونی خواهد کرد و شهروندان در این خصوص با خدمتگزاران خود همکاری بیشتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-01-16 23:23
این سارقان و خلافکاران و اراذل اوباش باید مجازات سنگین شوند تا درس عبرت شود
نقل قول کردن
#2 طولابی 1402-01-17 06:47
هر کیسه آرد مگر دو میلیون و پانصدهزار تومان ارزش دارد؟
نقل قول کردن
#3 حسینی 1402-01-17 09:14
متاسفانه برخورد قاطع صورت نمیگیرد و بعد از مدت کمی ازاد میشوند
نقل قول کردن
#4 سجاد مینایی 1402-01-18 01:09
دایی ام‌جز افرادی بود که برای وساطتت و جلوگیری از ادامه احتمالی درگیری اونجا بودن.اولا ی درگیری الکی و بیخود بود چماق فلانی در کار نبود بعدش هم کاش توضیح میدادین این مرحوم از افراد درگیری نبوده و همسایه بود که برای میانجی گری تشریف بردن که متاسفانه در اثر برخورد سنگ با سر ایشون فوت شدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا