یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: بر اثر برخورد بین دو خودروی سواری در آزادراه خرم‌آباد – بروجرد ۷ نفر مصدوم شدند.
مهدی غیبی در گفتگو با یافته اظهار داشت: برابر اعلام ساعت 13 و 06 دقیقه دو‌شنبه 14 فروردین‌ماه مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با پراید در آزادراه خرم‌آباد - بروجرد امدادگران اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند .
مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهید چمران بروجرد اعزام شدند.
این حادثه فوتی نداشت.
 
دستگیری عاملان نزاع در حومه بروجرد
سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" فرمانده انتظامی بروجرد امروزاظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در روستاهای اطراف بروجرد، بلافاصله گشت انتظامی پاسگاه دره صیدی به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های میدانی و پلیسی هشت نفر از عاملان نزاع و درگیری را شناسایی و با هماهنگی قضایی آنها را دستگیر و چند قبضه انواع سلاح سرد و ۲ دستگاه خودروی پژو در این رابطه توقیف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان این مطلب که با توجه به حضور به موقع پلیس در محل هیچ‌گونه خسارت جانی به طرفین دعوا وارد نشد، بیان کرد: با تحقیقات صورت گرفته علت و انگیزه درگیری اختلافات قبلی و خانوادگی اعلام شده است.
 
 
کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در الیگودرز
سرهنگ “علی اسدالهی سرپرست انتظامی الیگودرز” بیان داشت: ماموران ایست و بازرسی “خمه” الیگودرز از دپوی ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق مطلع شدند.
وی افزود:ماموران بلافاصله با هماهنگی قضائی به محل مربوطه اعزام و در بازرسی از آن مقدار ۱۵هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده را کشف کردند.
سرپرست انتظامی الیگودرز با اشاره به دستگیر یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده سه میلیارد ریال برآورد کردند.
 
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در بخش پاپی
سرهنگ"نبی‌اله قاسمی" فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان داشت: در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک مورد نزاع دسته جمعي در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی بخش پاپی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه علت اصلی این نزاع اختلافات قبلی بوده است گفت: با حضور به موقع ماموران 4 نفر از عوامل این نزاع شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه وسايل و آلات درگيري، تحويل مراجع قضائي شدند خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد عده ای هنجار شکن نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1402-01-14 22:28
آقا این آزادراه بعداز تونل دوم به سمت بروجرد افتضاحه و خطرناک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا