یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: ۹۶ نفر بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در این استان مصدوم شده و به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.
مهدی غیبی صبح چهارشنبه در گفت وگو با یافته اظهار کرد: از مجموع مصدومان چهارشنبه سوری استان دو نفر بستری و مابقی بصورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.
وی افزود: در این حوادث ۱۸ نفر در الیگودرز، ۲۵ نفر در دورود، ۲ نفر در نورآباد، ۱۲ نفر در خرم آباد، ۲۷ نفر در بروجرد، ۳ نفر در کوهدشت و ۹ نفر در ازنا مصدوم شدند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان با بیان اینکه از مجموع این مصدومان ۳۴ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند و ۶۵ نفر دچار سوختگی شده‌اند.وی بیان داشت: یک مصدوم چشمی از شهرستان دورود به بیمارستان فارابی تهران و یک مصدوم سوختگی هم از الیگودرز به بیمارستان عشایر خرم آباد اعزام شدند.
غیبی افزود: خوشبختانه مورد فوتی و قطع عضو گزارش نشده است.

دیدگاه‌ها  

#1 الوندی 1401-12-24 10:39
یا خدا. آخه این چه بدبختیه
نقل قول کردن
#2 بهاروند 1401-12-24 10:48
آدم جون خودشو خطر میندازه بخاطر این رسم خرافاتی
نقل قول کردن
#3 چگنی 1401-12-24 10:49
رسمی که درختان سبز را می‌سوزاند و دیوار را سیاه می‌کند و جوانان را در آتش می‌سوزاند رسم نیست بخداقسم خرافات ضد انسانیت است
نقل قول کردن
#4 وحید خورشیدی 1401-12-24 10:50
دیروز دو تا موتوری اومدن تو پارک بسیج مواد منفجره ریختن رو درخت و آتشش زدند یا گازوئیل ریختن تو موتور و دور بوجود آوردن اینها درسته؟
نقل قول کردن
#5 حاج میرزا 1401-12-24 11:07
چهارشنبه سوری به میدان جنگ تبدیل شده است خارجی ها می گویند این چه جشنی هست که هر ساله تعدادی را ناقص و دچار مرگ می کند و این ضعف فرهنگی است البته ما می دانیم این بمب های قوی کار انسان های معمولی نیست بلکه کار دشمنان چهارشنبه سوری است که می خواهند به این شکل خطرناک این رسم دیرینه را از فرهنگ مردم ایران حذف کنند ولی هنوز موفق نشده اند چونکه خانواده هایی هنوز هستند که این رسم دیرینه را آنطور که بوده است اجرا می کنند و هیچ مشکلی هم بوجود نمی آید بمب سازان و بمب اندازان هرگز به نتیجه نمی رسند و ایرانیان اصیل باید آنان را از خود طرد کنند
نقل قول کردن
#6 شاه‌کرمی 1401-12-24 12:37
والا بخداقسم این روز بجز نقص عضو کودکان و داغدار کردن خانواده‌های بی‌گناه هیچ سودی نداره نمیشه پلیس اصلا ورود مواد منفجره را ممنوع اعلام کنه؟ هر ساله فقط به مردم صدمه می‌زنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا