یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری ۵ عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز پنج‌شنبه یافته، سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در حواشی شهرستان بروجرد، بلافاصله اکیپ‌های گشت اطلاعاتی و انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران اعزامی با کار‌های اطلاعاتی ۵ عامل نزاع و درگیری را در محل درگیری شناسایی و دستگیر و در بازرسی از آنان چندین تیغه انواع سلاح سرد کشف کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه در جریان این درگیری یک نفر با سلاح سرد مجروح شده است، گفت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد علت و انگیزه درگیری اختلافات قبلی و مالی بوده است و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ مهدوی کیا خاطرنشان كرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهند کرد.




دستگیری سارقان آهن آلات در خرم آباد
- فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ سارق آهن آلات در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ   نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مقادیری آهن آلات در اطراف خرم آباد، موضوع شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه کاکاشرف خرم آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق را حین سرقت دستگیر و مقادیری آهن الات مسروقه مسروقه از انان کشف شد.
سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه سارقان همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك بلافاصله موضوع را به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
.

دیدگاه‌ها  

#1 عدالت 1401-12-18 21:45
قابل توجه مقامات قضایی خروجی دستگیری این همه سارق چه سارق منازل.سارق دکان ومغازه.سارق خودروو...باحجم بالای پروندهای موجوددرپلیس آگاهی ودادگستری چه سودی برای مالباختگان داشته وداره؟؟جزاینکه پرنسل زحمت کش نیروی انتظامی وقضات هرروزبایدپیگیرپ روندهای سرقت باشندیکی ازعوامل بازدارنده رادرموردسارقان بیان بفرمایید؟؟چرادس ت سارق یاسارقین راقطع نمیکنید؟؟
نقل قول کردن
#2 جایدری 1401-12-18 22:18
مردم هرچی زحمت می‌کشند ولی دسترنج مردم را سارقان به یغما می برند و دولت و دادگاه باید سفت و سخت تر با سارقان برخورد قانونی کند
نقل قول کردن
#3 امین رشنو 1401-12-18 22:20
موبایل من دانشجوی بدبخت را سارق موتوری در روز روشن برد رفتم شکایت کردم و سارق رو گرفتن سه ماه تو زندان بود بدون کوچکترین پرداختی دوباره آزاد شد حالا نمیشه دولت و قانون یا اینارو اصلاح کنه یا کلا تبعید یا نفی بلد بشن و یا دست راست سارق را قطع کنند تا کمتر دزدی کنه؟
نقل قول کردن
#4 عدالت 1401-12-19 01:50
چه فایده با تلاش پلیس برخی سارقین دستگیروتحویل دادگستری داده میشوندحالبه درپروند اکثرسارقین سوابق فراوان سرقت ثبت شده بعدازمدت کوتاهی مجددا روزازنوع روزی ازنوع به خداقسم تنها عامل بازدارنده قطع دست می باشد
نقل قول کردن
#5 حسین 1401-12-19 14:27
باسلام ، مجازات سارقین متناسب با جرم و جنایتشون نیست و اصلا بازدارنده نیست
نقل قول کردن
#6 جافری 1401-12-19 15:56
میرن زندان خورد و خوراکشون سر جاشه و چنتا هنر و فن و فوت جدیدی برای سرقت از اموال مردم بدبخت گیر میارن. مال مردم را می‌برند و یک آبم روش و قانون نباید با آنها مماشات کند پس حق مردم چه میشود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا