یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی مهدوی کیا امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در روستاهای اطراف بروجرد بلافاصله اکیپ‌های گشت انتظامی به محل اعزام شدند.
وی، افزود: مأموران انتظامی با انجام بررسی‌های میدانی و پلیسی ۱۳ عامل نزاع و درگیری را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها چندین تیغه انواع سلاح سرد و ۴۹ فشنگ ساچمه‌ای کشف کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه در جریان این درگیری سه نفر با سلاح سرد مجروح شده بودند، گفت: با تحقیقات صورت گرفته علت و انگیزه درگیری اختلافات قبلی و ملکی اعلام شده است.
سرهنگ مهدوی کیا، عنوان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه و با قدرت برخورد قانونی خواهد کرد.
 
 
دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری دو نفر اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور دو نفر اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: مأموران با حضور در محل متوجه شدند دو نفر از اراذل و اوباش با حالت غیرعادی و با استفاده از سلاح سرد در حال ایجاد مزاحمت برای شهروندان بودند که بلافاصله آنها را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: پلیس با قاطعیت در راستای تأمین نظم امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 روزبهانی 1401-11-16 18:42
اینها بومی مال بروجرد نبودند
نقل قول کردن
#2 گودرزی 1401-11-16 18:45
خواهش میکنم مردم گرامی اگر بچه میارید انصافا بفکر بزرگ کردن درست و به شیوه اسلامی و اخلاقی اون باشید. بچه تربیت درست می‌خواهد من هر موقع از سر کار برمیگردم میبینم این بچه‌ها و نوجوان‌ها وقتشان و عمرشان را دارند به بدترین شکل و به بازی و علافی تلف میکنند‌. به گفته رهبر انقلاب جوانان باید وقتشان را با تحصیل و ورزش و تهذیب پُر کنند و نباید بیکار باشند هنری و فنی و حرفه‌ای یاد بگیرند
نقل قول کردن
#3 شهریار 1401-11-16 23:02
مسئولان محترم به فکر چاره ای برای حل معضل شوتی ها در مسیر خرم آباد بروجرد باشند، واقعا شده محل جولان این دست راننده که امنیت جانی مردم و خانواده ی محترمشونو به خطر میندازند
نقل قول کردن
#4 هم ولاتی 1401-11-17 21:04
به نقل از شهریار:
مسئولان محترم به فکر چاره ای برای حل معضل شوتی ها در مسیر خرم آباد بروجرد باشند، واقعا شده محل جولان این دست راننده که امنیت جانی مردم و خانواده ی محترمشونو به خطر میندازند


یعنی برادر جان شما فکر می کنید مسئولان از اوضاع آگاهی ندارن که کاری از پیش نمیبرن؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا