یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از مسمومیت ۲۵ ورزشکار نوجوانی اصفهانی با گاز منوکسیدکربن در آزادراه خرم‌آباد - پل زال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس لرستان دکتر مهدی غیبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۱۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه تماسی مبنی بر مسمومیت ورزشکاران نوجوان اصفهانی در آزادراه خرم‌آباد- پل زال دریافت کردیم بلافاصله یک کد آمبولانس و یک کد هلال‌احمر به‌ محل اعزام شدند.
وی اضافه کرد: اتوبوس حامل تکواندوکاران نوجوان دختر اصفهانی بود که بعد از اتمام مسابقات از اندیمشک عازم اصفهان بودند. اتوبوس در آزادراه خراب شده بود که آنان برای گرمایش از پیک‌نیک استفاده می‌ کردند.
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان بیان کرد: در این حادثه ۲۵ نفر دچار علائم خفیف مسمومیت co می‌شوند که به مجتمع رفاهی قلعه نصیر منتقل و پس از پایش و اکسیژن‌تراپی همه ترخیص شدند.

آتش‌سوزی بازار خرم‌آباد مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: در پی گزارش آتش‌سوزی در بازار خرم‌آباد، بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به همراه ۲ دستگاه ماشین‌آلات به محل حادثه اعزام شدند و آتش سوزی مهار شد.

محمد میرزایی مقدم در این خصوص در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آتش‌نشان‌ها با تلاش خود و اقدام به خاموش کردن شعله‌ها، مانع سرایت آتش به مغازه‌های اطراف شدند.

وی گفت: متاسفانه ازدحام مردم باعث کندی عملیات خاموش کردن از سوی نیروهای آتش‌نشانی شده بود، خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است
 


دیدگاه‌ها  

#1 زینی وند 1401-11-15 20:02
خودشون پیک نیک روشن کردند لابد مشکل اتوبوس رو هم می‌خواهند ربط بدهند به لرستان :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا