یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار الیگودرز از سقوط گرگر در روستای سرتنگ برزه بخش ززوماهرو از توابع الیگودرز خبر داد و گفت: ۵ سرنشین گرگر به داخل رودخانه سقوط کردند که ٢ نفر مصدوم و ٣ نفر دیگر هنوز پیدا نشده‌اند که احتمال جان باختن آنها وجود دارد.
به گزارش یافته،  پنج نفر از اهالی روستای سرتنگ برزه بخش زز و ماهروی شهرستان الیگودرز که قصد رفتن به یک مراسم عروسی در روستای لانه شاهی را داشتند برای عبور از رودخانه از گرگر استفاده می‌کنند که سه نفر از آن‌ها به داخل رودخانه سقوط می‌کنند و تلاش نیروهای امدادی منطقه برای یافتن جنازه این افراد هنوز ادامه دارد.
ایمان خسروی فرماندار الیگودرز در مورد این حادثه گفت: طبق گزارش‌های مردمی سه نفر از اهالی منطقه ززوماهرو در روستای سرتنگ برزه به‌دلیل سقوط گَرگَر فوت کردند. حوالی ساعت ۱۲ امروز تعداد پنج نفر از اهالی روستای سرتنگ برزه برای حضور در مراسم عروسی از طریق گرگر قصد عزیمت از روستای سرتنگ برزه به لانه شاهی را داشتند.
وی با بیان اینکه این خانواده تا نیمه‌راه با استفاده از گرگر پیش رفتند که در نیمه‌های راه سیم این وسیله بریده شد و همه پنج نفر به داخل رودخانه این منطقه سقوط کردند، افزود: سه نفر از مجموع این پنج نفر غرق شده‌اند و دو نفر دیگر نجات پیدا کردند که در حال حاضر حال عمومی آن‌ها رضایت‌بخش است.
وی با بیان اینکه نیروی‌های امدادی برای کمک به مصدومان و یافتن اجساد افراد مفقودشده به منطقه روستای سرتنگ برزه اعزام شدند، تصریح کرد: ‌ میرآقا کولیوند کریمی حدود ۵۰ ساله، زهرا کولیوند رشیدی ۳۵ ساله و سبحان کولیوند کریمی ۹ ساله از غرق‌شدگان هستند و عفت کولیوند کریمی ۱۲ ساله و مجتبی مددی ۲۰ ساله از اهالی روستای لانه شاهی نجات‌یافته و مصدوم هستند.
فرماندار الیگودرز با بیان اینکه روستای سرتنگ برزه منطقه‌ای صعب‌العبور است، عنوان کرد: این منطقه بین الیگودرز، دورود و سپیددشت قرار دارد.
خسروی در ادامه گفت‌وگو با بیان اینکه روستای تنگ برزه دارای جاده ارتباطی است، اظهار داشت: به‌جز یک نفر، همگی از اهالی روستای سرتنگ هستند

دیدگاه‌ها  

#1 سرلک بختیاری 1401-11-12 08:34
واقعا الیگودرز محروم است یعنی حق این مردم یک پل ساده در قرن ۲۱ نیست؟ چرا مسئولین اداره راه و شهرسازی بفکر محرومیت الیگودرز نیستند؟
نقل قول کردن
#2 کیانوش 1401-11-12 11:19
آلان چه فردیادستگاهی پاسخگوی فوت این عزیزان هست؟؟؟؟آلان مجلس ومجلسی ها .دولت ودولتی ها چه جوابی دارندبدهند به خانواده فوت شده گان
نقل قول کردن
#3 فولادوند 1401-11-12 13:22
دولت و سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا و خیرین مدرسه ساز به کمک مردم الیگودرز بیان و جاده و پل بسازند بخدا قسم الیگودرز و بخش‌های اون خیلی محروم هستن حتی خیلی از روستاها از نعمت گاز و برق محرومند و با هیزم خودشون رو گرم می‌کنند
نقل قول کردن
#4 سید رسول موسوی 1401-11-12 13:23
در لرستان خصوصا الیگودرز ما شاهد محرومیت‌های زیادی هستیم انصافا زیبنده نیست در قرن ۲۱ مردم یک شهرستان پل نداشته باشند حداقل مردم به خودشون کمک کنند و پل بسازند آخه گرگر هم شد وسیله جابجایی؟
نقل قول کردن
#5 ذلقی 1401-11-12 14:14
در الیگودرز فرمانداری ویژه تاسیس شود چرا که بیشترین فاصله با مرکزاستان را دارد
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1401-11-12 14:28
واقعا ناراحت کننده است.چرا به درد مردم نمیرسند؟
نقل قول کردن
#7 ارش 1401-11-12 22:37
اگر خبر رو‌بخونید و تز منطقه جغرافیا خبر نداشته باشید قطعا ذهن ادم سمت افغانستان و‌هند و‌بنگلادش میده
نقل قول کردن
#8 تحصیلکرده بیکار 1401-11-13 08:14
۶۵ درصد تسهیلات بانکی و بودجه مملکت فقط در پايتخت هزینه میشه و بقیه استان‌ها توان رقابت با کلانشهرها را ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا