یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به نقص فنی در سیستم ترمز یک دستگاه اتوبوس در گردنه «طولکش»، گفت: در پی این حادثه راننده به بیرون از خودرو پرت و متاسفانه جان خود را از دست داد.
به گزارش یافته، سرهنگ محمد زارعی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در ساعت ۰۵:۵۵ صبح امروز یک دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا با ۳۲ نفر مسافر که از مبدا ارومیه به مقصد اهواز در حرکت بوده حد فاصل گردنه «طولکش» از جاده منحرف شد.
وی، افزود: بلافاصله عوامل پلیس راه و دستگاه‌های امدادی در محل حاضر که پس از بررسی مشخص شد خودرو اتوبوس به علت نقص فنی حادث در سیستم ترمز و خروج از جاده با موانع کناری جاده برخورد و متوقف شده که قبل از برخورد با مانع راننده خودرو به بیرون پرت که منجر به فوت ایشان شده است.
رئیس پلیس راه لرستان با بیان اینکه مسافران اتوبوس همگی در صحت سلامت هستند به رانندگان اتوبوس و خودروهای سنگین که در مسیرهای کوهستانی تردد می‌کنند توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از دنده سنگین و عدم استفاده از ترمزهای پیاپی که سبب اختلال در سیستم ترمز ورقم زدن حوادث این چنینی می‌شود جلوگیری، تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.
بر اساس اعلام اورژانس لرستان در این حادثه یک نفر دیگر مصدوم شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1401-10-10 15:46
خدابیامرزدش احتمالاً کمربندم نبسته. ولی بعضی از رانندگان محترم اتوبوس همه‌کاری پشت فرمون میکنن فقط باید اون جلو بشینی و ببینی. بخدا دیدم راننده با یک دستش سیگار میکشید با دست دیگه با موبایل صحبت میکرد و فرمونو با آرنجش مثلاً کنترل میکرد. جون مسافرین بیچاره هم که چه عرض کنم؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا