یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۴۲ میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سردار"یحیی الهی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی مبنی بر سرقت از منزل وی در خرم‌آباد ، بررسی موضوع در دستور كار کارآگاهان پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: كارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق در این رابطه شدند که طی یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار الهی در ادامه افزود: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به یک فقره سرقت منزل معترف و از آنان مقدار ۵ هزار دلار وجه نقد، یک هزارو ۵۰۰ گرم طلا، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه تبلت، دو قبضه سلاح ساچمه زنی دارای مجوز به ارزش تقریبی ۴۲ میلیارد ریال اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست هر گونه اخبار و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از نگهداری اموال با ارزش مانند طلاجات و‌اشیاء قیمتی در منزل اکیدا خودداری کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 سلاحورزی 1401-08-09 12:47
دست راست سارق و دزد طبق فقه اسلام و قرآن باید قطع شود تا دیگه دزدی نکنه ولی چرا این سارقها ۴۲ میلیارد تومان سرقت کردند و راس راست تو جامعه می‌گردند و محاکمه و مجازات اسلامی نمیشوند؟؟؟
نقل قول کردن
#2 جواد توسلی 1401-08-09 12:49
انصافا با این حجم از دزدی الان این سارق نباید اعدام بشه؟ هرچی مردم داشتند این جارو کرده برده و لابد فردا آزادش میکنند :cry:
نقل قول کردن
#3 مظاهری 1401-08-09 12:50
گوشی منو یک موتوری زد و شکایت کردم و تشکیل پرونده دادم و سارق رو پیدا کردند ۶ ماه رفت زندان و آزادش کردند خداوکیلی این مجازات کافی نیست دوباره آزاد میشن و دزدی می‌کنند پس خسارت مالباخته را کی میده؟
نقل قول کردن
#4 میرمقدم 1401-08-09 20:01
والا این سارق ها روز به روز به تعدادشون اضافه میشه و فقط طلا و پول نقد و لب تاپ و گوشی و کامپیوتر میبرن و باید مجازاتشان سخت‌تر بشه و براحتی آزاد نشن
نقل قول کردن
#5 شهروند 1401-08-11 10:01
چند روز پیش به کلانتری رفتم جهت اطلاع از سرقت منزل...به وضوح دیدم که منازل به یک شیوه سرقت شده اند گرچه سارقان شناسنامه کیفری دارند ...ولی عملا اقدامی صورت نمیگیره فقط میگن رضایت شاکی رو بگیر چند ماه یا سال هم زندان بعدش بسلامت...در حالیکه در قانون مجازات و فقه اسلامی حد و تعزیر کامل بیان شده چرا قضات محترم کمتر به اینان توجه میکنن..باید فکر کنن که منزل خودشان به سرقت رفته آیا هنگام دستگیری اینچنین با سارق برخورد میکنن....آقا امنیت ملت سلب شده تورا بخدا جدی تر با اینها برخورد کنید..مردم بازحمت اندوخته بدست میاورند...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا