یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی دلفان از شناسایی و دستگیری 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و کشف 3 قبضه سلاح در منطقه عشایری "سرکشتی" (داربید) این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ"فضل اله منصوری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر درگیری مسلحانه در منطقه عشایری "سرکشتی داربید" این شهرستان، بلافاصله اکیپ های از یگان امداد، پلیس های تخصصی و پاسگاه انتظامی محل به سرپرستی فرماندهی انتظامی دلفان در محل حاضر شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانواده عشایری بعلت اختلاف بر سر چرای دام بصورت مسلحانه با یکدیگر درگیر و متاسفانه 3 نفر از طرفین درگیری شامل یک زن و 2 مرد به قتل می رسند و 3 نفر دیگر از ناحیه پا بوسیله سلاح گرم مجروح و 60 راس گوسفند نیز تلف شده اند.
فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: ماموران ضمن اقدامات تخصصی توسط پلیس آگاهی و انتقال مجروحان به منظور مداوا به مراکز درمانی، فرمانده انتظامی استان شخصا" در محل حاضر با صدور دستورات لازم به منظور پیشگیری از گسترش و ادامه درگیری ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، 6 نفر از عاملان نزاع پس از شناسایی که متواری بودند را طی چند عملیات دستگیر، 3 قبضه سلاح شامل 2 قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه شکاری کشف شد.
سرهنگ منصوری با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته و حضور پلیس، امنیت در این منطقه برقرار است، گفت: برخی افراد بجای تمکین به قانون با اقدام خودسرانه دست به اقدامات خشونت‌آمیز و غیرقابل‌توجیه می‌زنند که متاسفانه باعث بروز حوادث تلخ و ناگوار می‌شود.
این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به افراد قانون‌شکن خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا امنیت و آسایش مردم است و هرکس آسایش و امنیت مردم را خدشه‌دار کند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهد شد.


عکس از آرشیو است

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1401-03-21 19:52
وقتی قانون شل است نتیجه اش این است
نقل قول کردن
#2 دوستدار طبیعت 1401-03-22 07:19
وقتی مردم تصمیم می گیرند این نتیجه را می دهد
نقل قول کردن
#3 دلسوز 1401-03-22 08:17
آخه کسی بخواد قانونی رفع مشکل کنه باید از نوزادی پرونده تشکیل بده تا در سالمندی موفق به دادخواهی بشه :sad: :sad:
نقل قول کردن
#4 مالزیری 1401-03-22 17:04
تمام کشورها دامداری صنعتی و مکانیزه است بجز ایران
نقل قول کردن
#5 فرید 1401-03-22 19:54
بایک نقطه محرم میشودمجرم ببخشید این همه سلاح چگونه وبه راحتی ازطریق مرزهاییکه نیروهای مرزبانی مستقرهستند چگونه وارد مملکت میشوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا