یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی دلفان از کشف بیش از ۳ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ "فضل اله منصوری" بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه‌اتیوند جنوبی این شهرستان در پی دریافت اطلاعاتی از خرید و فروش انواع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در سطح این شهرستان مطلع و بلافاصله به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ مقدار از ۳ کیلو و ۳۲۰ گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی دلفان گفت: در این رابطه ۴ فروشنده مواد مخدر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
این مقام انتظامی در پایان از عزم جدی پلیس برای مبارزه با این بلای خانمان سوز خبر داد و به شهروندان توصیه کرد، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت مجرمان و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را با پلیس در میان بگذارند.
 
کشف ۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران این انتظامی بروجرد در بازرسی از چندین منزل در سطح این شهرستان موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.
وی افزود: در این رابطه ۷ سوداگران مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ مهدوی کیا در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و شایسته است در جهت سلامت جامعه شهروندان هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل قاچاق در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "نبی اله قاسمی"، در جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه وانت بار مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی این خودرو‌ها ۹ دستگاه کولر گازی و ۴ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
سرهنگ قاسمی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان کالا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد قاچاق موضوع را از تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

افزایش 49 درصدی کشف سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از افزایش 49 درصدی کشف سرقت در15 روز نخست خرداد ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در سال جدید رویکرد مبارزه قاطع با سرقت و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته که نتیجه آن در نیمه نخست خرداد ماه امسال تا این لحظه افزایش 49 درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی وقوع اکثر سرقت‌ها را بي‌توجهي مال باختگان در نگهداري و عدم به کارگيري تجهيزات ايمني در منزل و وسايل نقليه و اماکن برشمرد و پيشگيري را مهمترين و کاربردي ترين راه مقابله با اين گونه سرقت ها دانست و بر مشارکت نهادها و مردم با پليس در مبارزه با سرقت تاکيد کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری و‌برخورد قانونی با سارقان از مطالبات و انتظارات به حق مردم است و با بکارگيري حداکثر توان و امکانات مي توان به خواسته مردم جامه عمل بپوشاند.

فرمانده انتظامی خرم آباد در پايان با تاکيد بر جديت و قاطعيت پليس در برخورد با مجرمان، خاطرنشان کرد: اجراي طرح‌هاي عملیاتی ودستگیری سارقین و جمع آوری معتادین متجاهر از جمله راه های مقابله با سرقت های خرد و کلان می باشد که با هدف ارتقای امنيت در سال جاری نیز همچنان در برنامه های ماموریتی این پليس قرار دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد رحمتی پور 1401-03-16 12:58
جناب سرهنگ قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد روسای برخی از کلانتری های سطح شهر خرم آباد کاملا نیاز به تغییر دارند لطفا انها را تغییر دهید
نقل قول کردن
#2 احمدرضا 1401-03-16 17:03
وی وقوع اکثر سرقت‌ها را بي‌توجهي مال باختگان در نگهداري و عدم به کارگيري تجهيزات ايمني در منزل و وسايل نقليه و اماکن برشمرد و پيشگيري را مهمترين و کاربردي ترين راه مقابله با اين گونه سرقت ها دانست و بر مشارکت نهادها و مردم با پليس در مبارزه با سرقت تاکيد کرد.
این وی نگفت جوانان بیکار که تنها تفریحشان قليان است و .....نیاز به آموزش و شغل مناسب دارند؟
نگفت مجازات ها برای اختلاسگران بیت المال هیچ است و باعث بی اعتباری قانون میشود
نقل قول کردن
#3 دریکوند 1401-03-17 08:51
خیر نبینن تمام جوانان ما را آلوده کردند :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا