یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: یک قلاده خدنگ که با ورود به داخل یک منزل مسکونی در علوی خرم‌آباد باعث رعب و نگرانی ساکنین آن شده بود توسط آتش‌نشانان به دام افتاد.
به گزارش روز شنبه یافته، محمد میرزایی مقدم در تکمیل این خبر اظهار داشت: به دنبال تماس ساکنین این ساختمان با سامانه 125 آتش‌نشاني مبنی بر ورود یک جانور وحشی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۳ را روانه خیابان علوی کرد.
میرزایی مقدم که خود نیز در محل حضور داشت گفت: عملیات جستجو برای گرفتن خدنگ بلافاصله پس از حضور مأموران در محل آغاز شد و آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه، این جانور وحشی را به دام انداختند و خدنگ صید شده را به ایستگاه انتقال دادند.
 خَدَنگ نام نوعی حیوان گوشت‌خوار گربه مانند است. این جانوران دشمن اصلی مارها به شمار رفته و در مناطقی که جمعیت مارها رو به افزایش است در طبیعت ديده می‌شوند. اين جانور علاوه بر مارها از انواع پرندگان، پستانداران کوچک؛ تخم پرنده، حشرات و ریشه‌های گیاهان را در رژیم غذایی خود دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1400-11-10 08:21
کاش یه چن تا دشو بونن د علوی ، چون موش و گرزه قل میزنه د ایی جدول و کانال آوو،محصوصا شویا
نقل قول کردن
#2 محمد 1400-11-10 09:38
خواهشمند به دستگاههای مربوطه انعکاس نمایید فکری به حال گسترش خدنگ ها بعمل اورند
نقل قول کردن
#3 شهروند 1400-11-10 14:19
تحویل محیط زیست شود
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1400-11-10 20:08
الان روزگاریه که غذا گیر حیوانات هم نمیاد ناچارند بیان داخل شهر نمیدونند که تو شهرها هم مردم به زحمت زندگی می کنند.
نقل قول کردن
#5 سیدنصیر 1400-11-11 08:23
شنیدم که گلوی نوزادها را هم در خواب میجود....خیلی خطرناکند....بای د جدی باشند مسولین ازچندطبقه نیزبالا میروند این دیگه موش نیست که خودش بترسد ودررود خیلی جسورتر است....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا