یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر لرستان جان دو زن باردار را در روستاهای الیگودرز نجات داد.

به گزارش سفير افلاك، مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در اين زمينه گفت: سه زن باردار در روستاهای صعب‌العبور پز، چل‌گاپون و لیرگه از توابع اليگودرز که در وضعیت نامناسبی از نظر سلامتي قرار داشتند، توسط بالگرد به بیمارستان‌هاي شهداي عشاير و عسليان خرم‌آباد منتقل شدند.

 "حسین‌رضا مرادی" اظهار داشت: امکان انتقال این سه زن از طریق راه زمینی به دلیل شرایط جوی وجود نداشت، که با فداکاری و ایثار کارکنان و تیم پرواز هلال‌احمر استان جان این سه زن باردار را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی تصریح کرد: اکثر مناطق روستایی و عشایرنشین الیگودرز در مناطق کوهستانی و سخت گذر قرار دارد که به همین خاطر این شهرستان همواره به عنوان منطقه حادثه‌خیز مطرح  است و برخی نقاط دور‌افتاده آن فاقد راه مناسب و خانه بهداشت هستند.

قابل ذكر است امدادگران تیم امداد هوایی ظرف مدت 25 دقیقه از فرودگاه خرم‌آباد به سمت روستای چل‌گاپون حرکت کردند که به دلیل سهل‌انگاری خانواده مادر باردار در اطلاع‌رسانی به موقع‌، عدم امکانات درمانی و نبود راه دسترسی، جنین این مادر فوت شده به دنیا آمده بود. به دلیل وخامت حال این زن، وی سریعاً توسط بالگرد به بیمارستان خیریه عسلیان خرم‌آباد انتقال یافت. فرماندار الیگودرز نیز از تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر در راستای نجات جان این چهار مادر باردار قدردانی کرد.

طبق این گزارش تیم امداد هوایی هلال احمر لرستان عصر چهارشنبه هم عازم مناطق دور افتاده پلدختر برای نجات جان 3 نفر می‌شود.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 خشایار 1392-11-05 08:21
فقر و تنگدستی و فلاکت از سر و روی زندگی این مردم می بارد. خدا راشکر که برای نجات جان این زنان باردار ، نیروهای امدادگر سری به این دیار فراموش شده زدند و...
نقل قول کردن
#2 سیدناصرصورتیان 1392-11-09 18:49
خدا را شکر که این بالگرد اسباب خیری شده برای مردم لرستان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا