یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه 6 شهریورماه، در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان خرم‌آباد در همان دقایق اولیه وقوع بازپرس ویژه قتل در معیت مأموران پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت، با بررسی‌های فنی و پلیسی پدر خانواده به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر که در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده به قتل همسر و دو فرزند خردسال خود اعتراف کرد.
سردار مهدیان نسب در خاتمه بیان داشت، قاتل علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام و هم‌اکنون جهت سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی استان می‌باشد.
شایان ذکر است، شب گذشته یک زن و دو فرزند خردسال ۲ و ۷ ساله‌اش در منزل خود در یکی از محلات ماسور خرم‌آباد به ضرب چاقو و توسط پدر خانواده به قتل رسیدند.

دیدگاه‌ها  

#1 اسد 1398-06-07 16:16
چه انگیزه بجز فقر می تواند باعث قتل دو فرزند آنهم دو سال و هفت توسط پدر باشد ؟
نقل قول کردن
#2 سلیمان میرزاپور 1398-06-07 20:17
با سلام خدمت دوستان زحمتکش یافته، بی شک دلایل فراوان، اجتماعی و اقتصادی و ... و ضعف کارهای فرهنگی از دلایل عمده اینگچنه اختلافات است و با توجه به اوضاع اقتصادی لرستان، این قبیل اتفاقات در آینده بیشتر نمود می یابد، هرچند که اینگونه اتفاقات خاص لرستان نیست و کاهش اینگونه فجایع نیازمند اقدامات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که می بایست مطالبه رسانه ها و شهروندان لرستانی باشد، اما به نظر بنده بازتاب اینگونه اتفاقات با جزییات در تمام سایت ها و خبرگزاری ها نیز تاثیرات و پیامدهای منفی به دنبال دارد و باید برای نحوه بیان اینگونه اتفاقات بررسی های علمی صورت گیرد. به نظر بنده خبرگزاری یافته با توجه به تعداد بالای مخاطب بهتر است که در این مورد با وسواس بیشتری گام بردارد، چه بسا عدم نشر اینگونه اخبار و یا عدم اعلام جزییات آن توسط یافته انتخاب بهتری باشد، هرچند که عدم انتشار اینگونه اخبار حقیقت موضوع را تغییر نمی دهد، ,اما احساس مخاطبان نیز جریحه دار نمی شود و از یاس جامعه کاسته می شود.
ا
نقل قول کردن
#3 hidar 1398-06-07 21:19
سلام با توجه به قتل های متعدد ضرورت برخورد دادستان لازم است آقای دادستان به خاطر خدا بر اوضاع سوار شوید
نقل قول کردن
#4 محمد 68 1398-06-07 21:22
حتم دارم فقر و بیکاری در این حادثه دخیل بودن.
ادم که بیکار باشه شک نکنید همه کاری میتونه بکنه.
ادم با شنیدن این گونه اخبار واقعا یه حس بدی بهش دست میده
نقل قول کردن
#5 ماسوری 1398-06-07 23:32
خداوند اخر و عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه
نقل قول کردن
#6 حبیب 1398-06-07 23:45
انگیزه هایی مثل اختلالات روانی .اعتیاد به شیشه .دخالتهای خانواده و.....
نقل قول کردن
#7 بی کس 1398-06-08 00:25
خیلی ازاختلافات ازمشکلات اقتصادیه، مردم خیلی توسختین کاردبه استخوانشون رسیده ،
نقل قول کردن
#8 آریا 1398-06-08 00:41
خدا لعنتش کنه چطور این طفل معصوم رو کشته خدا ازش نگذره
نقل قول کردن
#9 حمید ت 1398-06-08 09:14
رحم به بچه دوساله نکرده. ،این فرد به هر دلیلی اینکار رو کرده باشه ،باید اعدام بشه ،برای جامعه وجود اینگونه افراد بسیار خطرناکه
نقل قول کردن
#10 همشهری 1398-06-08 18:28
این حوداث زنگ خطر است هیچ علتی نمی تواند به کسی در هر حایگاهی چون پدر وهمسر باشد جان این بیبیگناهان را بگیرد چرا فقر مگر پدران ما چقدر پولدار بودند مگر همه در لین شهر چه درامدی داشتیم خانواده های 7 تا 10 نفره با ارامش وبا احترام وقانع رندگی خلی از ما ها از پولدار های پدران ومادران ما بهتر است هم از نظر خورد وخوراک هم پوشاک وهم مسکن تنوع خواهی وحریص شدن در همه چیز وغول اعتیاد که عادی شده قبل از تحریم ها واوضاع بد اقتصادی نظام خانوادگی را در کیر کرده جامعه شناسان وروانشناسان به حیطه ها ورود کنند نشاط طبیعی را به خانواده ها بر گردانیم اسیب شناشی این مورد وموارد مشابه موضوع بسیار عالی وکاربردی برای پایان نامه دکتراست تا راه حل مناسبی پیدا وار تکرار جلوگیری شود
نقل قول کردن
#11 همشهری 1398-06-08 18:32
مهاجرت های نسنجیده به جاهای بزرکتر وعدم تطابق با ان محیط از بین رفتن عفت وحیا در جامعه باید یک سری ارز ش ها احیا شود نه دختران وبانوان با حیا ومحجبه به پوشش مورد تهین وتمسخر قرار گیرند مادران ما باید توانمند وقوی شوند تا فرزندان محکم برای جامعه پرورش دهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا