یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان گفت: اقدام به موقع پليس 110 و عوامل امدادي مادر و فرزند را از مرگ نجات داد.
به گزارش یافته،سردار "حاجي محمد مهديان نسب" گفت: طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام اين موضوع كه شوهرش پس از ضرب و شتم خود و فرزند خردسالش آنان را در کمد خانه حبس كرده و از منزل خارج شده است، بلافاصله وارد عمل شدند.
وی در ادامه گفت: خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور 110 اعلام می‌کند چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده‌اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تكميلي، تلفن را قطع می‌کند.
سردار مهديان نسب اظهار داشت: اپراتور مجرب 110 به محض دریافت خبر با شیوه‌های تخصصی پليسي موفق به پیدا کردن آدرس منزل مورد نظر شده و بلافاصله با اورژانس 115 نيز تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن تیم‌های امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: با حضور تیم‌های امدادي و انتظامي در محل، بعد از شكستن درب منزل، خانمي كه با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعيت جسمانی وخيمي قرار داشتند از سوي تیم‌های امدادي به مركز درماني منتقل و از مرگ حتمي نجات پيدا كردند.
فرمانده انتظامي استان افزود: در بررسی‌های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند خود را در کمد خانه محبوس کرده بود شوهر سابق وی بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل خانم مذکور مراجعه و با وی درگیر می‌شود و پس از کتک‌کاری و تخریب وسایل منزلش وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس كرده و خودش از محل متواری می‌شود.
سردار مهديان نسب حضور به موقع پليس در انجام مأموریت‌ها را يك اصل دانست و افزود: با حضور به‌موقع خود در مأموریت‌ها می‌توانیم از بسياري از وقايع پيشگيري كرد.
فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از زحمات پليس و عوامل امدادي گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه‌روز در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.
وي در پایان به شهروندان توصیه کرد: پلیس را امین خود بدانند و در صورت داشتن هرگونه نیاز پلیسی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس بگیرند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 بهادری 1398-05-24 09:38
دورود بر آن پلیس وظیفه شناس ،معلوم هست این پلیس پاش بیفته جانشم برای مردمش میدهد .درورد بر شرفت و تعهدت .سردار عزیز باید به این مامور ارزشمند ترفیع درجه و تشویقی بدهی .ممنون ممنون
نقل قول کردن
#2 محسن 1398-05-24 10:39
واقعا دستشون درد نکنه.
نقل قول کردن
#3 بهمن 1398-05-24 12:08
سردار مهدیان نسب
شایسته است از این همه تعهد و دلسوزی این نیروی مخلص و خدم به شکل شایسته از ایشان قدردانی و ترفیع درجه اعمال شود.بی شک این نیروی مخلص هم خداوند منان را از خودش خشنود نموده هم خلق الله را پس باید قدراینگونه نیروهای ارزشی را دانست .ممنون
نقل قول کردن
#4 مازیار 1398-05-24 12:12
دورود بر این ناجی 110 واقعا اینگونه نیروهای خدوم وامین مردم هستند سردار عزیز مراتب تشکر مردم و تشویق ایشان لطفا فراموش نشود.
نقل قول کردن
#5 مهرداد 1398-05-24 13:18
با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزيزان در نیروی انتظامی و اورژانس 115،
سردار مهدیان لطفاً به نحو شایسته از اپراتور وظیفه شناس و باهوش تقدیر نمایید
نقل قول کردن
#6 داریوش زیوداری 1398-05-24 15:00
آن مردی که بجای کمک به خانواده اش آنها را کتک زده، وسایل خانه را از بین برده و آنها را در کمد حبس کرده بلشک بیمار روانی است و سریعا باید محاکمه و بستری شود آزاد بودن وی تهدید جان شهروندان است
نقل قول کردن
#7 مصطفی محمدی نیک 1398-05-24 18:45
شیرمادرت حلالت،سیاوش لرستان،آرش لرستان توی این قهتی وظیفه شناسی توبهترین نشانه مردم شناسی مبارک باشه این افتخارت
نقل قول کردن
#8 چگنی 1398-05-25 13:51
به نقل از داریوش زیوداری:
آن مردی که بجای کمک به خانواده اش آنها را کتک زده، وسایل خانه را از بین برده و آنها را در کمد حبس کرده بلشک بیمار روانی است و سریعا باید محاکمه و بستری شود آزاد بودن وی تهدید جان شهروندان است

بله آن مرد بلاشک و بدون استثناء بیمار روانی بوده و باید سریعاً بستری و درمان شود آخر کدام انسان عاقلی چنین کاری با یک طفل معصوم و زن بی پناه میکند؟
نقل قول کردن
#9 رشنو 1398-05-25 13:52
آخر بی انصاف تو دین نداری حداقل آزاده باش چرا زورتو به رخ یک زن بی پناه و بچه میکشی؟ تو اگر مرد بودی که خانوادت ولت نمیکردن! الان پر سایتها این خبر پیچیده و آبروی لرستانو همین افراد روانی بردن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا