یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در حادثه سقوط خودرو از پل کاکارضا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان مقصر نیست.
به گزارش یافته، غلامرضا آقامیرزایی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبر آنلاین در خرم‌آباد در این رابطه گفت: متأسفانه به دلیل عدم توجه راننده به علائم رانندگی و علائم خطر نصب شده در جوار پل تخریب شده کاکارضا، یک دستگاه خودرو با سرنشینان از پل سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.
وی افزود: پس از بازدید میدانی از محل حادثه که کارشناسان و مسئولان مربوطه در پلیس‌راه، شورای ترافیک، دفتر فنی استانداری و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند وجود علائم خطر و پیشگیری کافی و خاک‌ریزها توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطراف پل تائید شد و محرز گردید که اداره کل راهداری به وظایف قانونی خود عمل نموده و در این خصوص تقصیری متوجه این اداره کل نخواهد بود.

بی‌توجهی راننده به علائم هشداردهنده
آقا میرزایی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه اظهار داشت: متأسفانه راننده علائم رانندگی را رعایت نکرده و با عبور از خاک‌ریزهای دپو شده و همچنین بدون توجه به علائم هشداردهنده به راه خود ادامه می‌دهد و حادثه‌ای ناگوار را رقم می‌زند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در پایان گفت: به رانندگان عزیز مکرراً تأکید می‌کنیم که راه منتهی به این پل تا بازسازی کامل همچنان مسدود است و به هیچ در این مسیر تردد نکنند تا دیگر شاهد این‌چنین حادثه های ناگواری نباشیم.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1398-05-19 23:51
واقعا این سازه یک شاخه میلگرد هم بکار نرفته
نقل قول کردن
#2 سندسبلی 1398-05-20 00:43
پراید هلی کوپتر بوده که از خاکریز عبور کرده؟؟؟ یا خاکریزش خاکریز نبوده؟؟؟؟ خط ترمز پنج متریش میگه سرعتش هفتاد کیلومتر بوده. هفتاد کیلومتر از رو خاکریزها عبور میکرده؟؟؟ اونم پراید؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا