یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل فراری خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «عباس دولتشاهی» گفت: در پي وقوع يک فقره قتل در يكي از خیابان‌های شهرستان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
وي ادامه داد: مأموران با هماهنگي مقام قضائي محل وقوع را به‌صورت دقيق بررسي و با اقدامات فني دستگيري قاتل يا قاتلان را در دستور کار خود قراردادند.
فرمانده انتظامي كوهدشت افزود: تحقيقات مقدماتي پليس پيرامون نحوه قتل و شناسايي قاتل آغاز و با اقدامات فني و تخصصي پليسي متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به يگان انتظامي دلالت شد.
سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده و اعتراف قاتل مشخص شد علت و انگيزه قتل، اختلاف شخصی بوده است و قاتل جهت سیر مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

دیدگاه‌ها  

#1 کوهدشتی 1398-05-15 13:57
هوارر د دس تیراندازیا شبانه شویا مری تگزاسخ نصف جو مویم
نقل قول کردن
#2 سپهوند 1398-05-15 15:53
به نقل از کوهدشتی:
هوارر د دس تیراندازیا شبانه شویا مری تگزاسخ نصف جو مویم

این همه سلاح گرم غیرمجاز در دست مردم عادی چکار میکند؟ چرا مسئولان انتظامی و اطلاعاتی اینها را جمع آوری نمیکنند؟
نقل قول کردن
#3 حسین.م 1398-05-16 01:22
پریشب تو خونه نشسته بودیم صدای رگبار اسلحه یکدفعه از کوچه بلند شد جوری که دخترم را بغل کردم از کنار پنجره دور کردم و خیلی ترسیده بود
نقل قول کردن
#4 ع حسینی 1398-05-16 10:14
باید نظارت بیشتری صورت گیرد اگر اینطور پیش بره در اینده جمع کردنش سخت تر میشه . لازمه بعضی وقتها ایست و بازرسیهای صورت بگیرد و با متخلفین برخورد قاطع صورت گیرد. اگر تیر اندازی میشه با رضایت طرفین پرونده بسته نشه و با برخورد قانونی با مخلین نظم از جرم های اینچنینی جلوگیری شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا