یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بعد از واژگونی شب گذشته اتوبوس حامل زائران عراقی در محور کوهدشت- خرم‌آباد که منجر به مصدومیت حداقل 22 نفر، برخورد خودروها در محورهای دیگر استان 5 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش یافته، بر اساس اعلام آتش‌نشانی خرم‌آباد، حوالی ساعت ۲۲:۱۴ دقیقه تاریخ ۲۹ تیرماه تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های شماره ۳ و امداد سازمان، پس از دریافت خبری مبنی بر برخورد رخ‌به‌رخ دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵ محور خرم‌آباد به کوهدشت، حوالی روستای گیلوران، سریعاً به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی و تحویل حادثه دیدگان به عوامل اورژانس ۱۱۵، سایر اقدامات ایمنی لازم را به عمل آوردند.
این حادثه چهار مصدوم به‌جا گذاشت که علت حادثه در دست بررسی است.
همچنین بر اثر برخورد امروز صبح تریلر با خودروی سواری سمند در محور خرم‌آباد به بروجرد راننده سمند را راهی بیمارستان کرد
بر این اساس در ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز ۳۰ تیرماه، پس از دریافت خبری توسط سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه تریلر با خودروی سواری سمند در کیلومتر ۱۲ محور خرم‌آباد به بروجرد، حوالی روستای هولاندشت، تیم عملیاتی از ایستگاه امداد سازمان سریعاً به محل حادثه اعزام و اقدام به رهاسازی فرد مصدوم و تحویل به عوامل اورژانس نمودند، سپس سایر اقدامات ایمنی لازم صورت گرفت و خودروی مذکور به شانه خاکی راه منتقل گردید.
علت  این حادثه هم در دست بررسی است.



شایان ذکر است شامگاه شنبه 29 تیرماه و در ساعت ۲۰ هم طی تماسی با مرکز دیسپچ اورژانس استان مبنی بر واژگونی 1 دستگاه اتوبوس در محور خرم‌آباد - کوهدشت (دوره چگنی) پس از تریاژ تلفنی و با توجه به تعداد مصدومین زیاد بلافاصله 7 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
واژگونی اتوبوس که حامل زوار عراقی بود 22 مصدوم بر جای گذاشت که با حضور به‌موقع کارشناسان فوریت پزشکی و پس از انجام اقدامات اولیه همه‌ی مصدومان به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شدند.
         

دیدگاه‌ها  

#1 حاتمی 1398-04-31 01:11
قابل توجه اداره راه و شهرسازی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا