یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از اجرای 38 فقره طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" بیان داشت: در راستای وظایف ذاتی پلیس و ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی از ابتدای سال تاکنون 38 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجراء درآمده است.
سرهنگ طرهانی اظهار داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصدهای صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی، تعداد 449 نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر که پس از انجام بازجویی‌های فنی به 759 فقره انواع سرقت اعتراف نموده‌اند و افراد مالباخته نیز شناسایی گردیده‌اند، همچنین در بحث مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، تعداد 53 نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر می‌نمودند شناسایی و طی عملیات متعدد دستگیر و در مجموع بیش از 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و تعداد 262 عدد انواع قرص متادون و روان‌گردان از آنان کشف و ضبط گردیده است.
سرهنگ طرهانی گفت: تعداد 326 نفر از مجلوبین تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی گردیده وی در ادامه گفت تعداد 548 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل و انتظامی توقیف و روانه پارکینگ گردیده‌اند.
وی افزود: در راستای طرح‌های ارتقاء در مجموع 441 نفر از معتادان متجاهر در سطح شهرستان جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری گردیده است.
وی هشداری به مجرمان داد و گفت: به فضل الهی و تعامل خوبی که با دستگاه قضایی برقرار است پلیس و دستگاه قضایی با افراد مخل نظم و امنیت و هنجارشکن به‌صورت بی‌امان، قاطع و سخت برخورد خواهد داشت.


دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1398-03-29 08:12
خرم آباد شده تگزاس ،فکری هم بحال درگیری های مسلحانه کنید ، گرفتن معتاد متجاهر هنر نیست!بدبختی است
نقل قول کردن
#2 اجاره نشین بینوا. 1398-03-29 08:18
ای کاش اجاره خانه بالا هم جز هنجارشکنی بود. :sad:
نقل قول کردن
#3 یاور 1398-03-29 08:27
باعرض خسته نباشی باور نمی کنیم که برخورد جدی بااین اراذل واوباش صورت گیردمااهالی گلدشت شرقی بین خ بنفشه 3و رز 11هرروز شاهد ی سری افرادشرورو هنجار شکن که بساط لهو و لعب و قمار بازی و استعمال مواد مخدر صنعتی وسنتی راه انداخته و پهن نموده اند وبا الفاظ رکیک وزشت وصدای آزار دهنده موجبات آسایش سهروندان رابه خطر انداخته اند وکسی به داد ما نمی رسد لطفا پی گیری کنید و به گوش مسولین برسونید که زن و بچه های ما جرات تردد در این فضاهای سبز ناپاک رو ندارن ،فضای سبز باید جایی برای آرامش و تفریح باید باشد نه جای افراد مست و لاابالی و از خدا بی خبر!!!
نقل قول کردن
#4 مصطفی محمدی نیک 1398-03-29 09:06
تاببینیم
نقل قول کردن
#5 رضا 1398-03-29 11:01
ضمن خسته نباشید و خدا قوت و عرض تشکر از زحمات بی وقفه و دلسوزانه نیروی محترم نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به تذکر و جلوگیری و حتی کمک به افرادی که تا کمر در سطل های ذباله هستند اقدامی عاجل صورت پذیرد و همتی صورت گیرد تا به کمیته امداد یا بهزیستی جهت کمک مالی و یا ... معرفی و تحویل داده شوند :sad:
نقل قول کردن
#6 علی زاده 1398-03-29 11:20
این همه اسلحه و تیراندازی در استان جای تعجب است.
جوانها به راحتی اسلحه در دست درگیری و نزاع درست میکنن.به راحتی تیراندازی میکنن .چه خبره
نقل قول کردن
#7 مهدی از خرم آباد 1398-03-29 12:29
بابا چه خبره خرم اباد هر روز درگیری مسلحانه و قتل انگار نه انگار حالا اگه این جور اتفاقات توی کشور استکبار آمریکای جنایت کار و کفار می افتد شبکه افلاک هم ول کن قضیه نبود.
نقل قول کردن
#8 مهراد 1398-03-29 13:12
متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روان گردان روز به روز در بین جوانان روبه افزایش است،چرا باید قرصهایی مانند متادون و غیره خیلی راحت به دست جوانان برسد،از نیروی انتظامی خواهش میکنم که عاملان و فروشندگان این نوع مواد را هر چه سریعتر شناسایی و دستگیر کنند زیرا جوانانمان سرمایه های سرزمین و خانواده هایشان هستند و حیف است که اینگونه آلوده شوند و از مسئولین تقاضا دارم که فکری به برای بیکاری آنها کنند در جامعه ای که فقر و بیکاری باشد مطمئنن جرم و جنایت هم زیاد میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا