یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: سرباز مسجدسلیمانی به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه کشکان غرق شد و جان خود را از دست داد.
به گزارش یافته، رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: سرباز مسجدسلیمانی به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه کشکان غرق شد و جان خود را از دست داد.
علی کیانی  اظهار داشت: محمدشریف گورتاگونی اهل شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان که در شهرستان پلدختر خدمت می‌کرد، با غرق شدن در رودخانه کشکان جان خود را از دست داد.
وی افزود: این سرباز عصر (یکشنبه) طی یک مرخصی ساعتی با دوست خود در روستای تیمورآباد پلدختر مشغول شنا در رودخانه کشکان بود که علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.
رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: روز گذشته نیرو‌های هلال‌احمر برای پیدا کردن این سرباز به محل اعزام شدند که تلاش آن‌ها در نهایت بی‌فایده ماند.
کیانی خاطرنشان کرد: غواصانی از مرکز استان برای پیدا کردن جسد سرباز غرق شده در آب رودخانه کشکان به این شهرستان اعزام شدند که موفق به یافتن آن نشدند و امروز نیز عملیات آنهابرای پیداکردن جسد ادامه دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-03-20 10:18
واقعا باعث تاسفه
باید به سربازانی که به این مناطق میان، خطرات رودخانه کشکان توضیح داده بشه.
نقل قول کردن
#2 کاظم 1398-03-20 13:57
نمی دانم این چه بدبختی هست که این گونه جوانان با جان خودشان بازی می کنند و خانوادهایشان تا آخر عمر باید داغدار آنها باشند؟
نقل قول کردن
#3 علی 1398-03-21 07:52
از ابتدای امسال آمار غرق شدگان در رودخانه های استان بالا رفته، موضوع جای نگرانی دارد.
بخشی از این موضوع هم گرانی و بهداشت ضعیف استخرهای استان است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا