یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس آگاهي استان، از دستگيري کلاه‌بردار و کشف 4 میلیارد ريال کلاه‌برداری در خرم‌آباد، خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ " عباس نظري" گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه خواهرش با ترفندي مبالغی را از وی کلاه‌برداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي لرستان اظهار داشت: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد پدرش در اوايل سال جاري فوت كرده است كه خواهرش با اقدامات سودجویانه و برای كسب منافع مادي با تنظيم وکالت‌نامه جعلي در يكي از دفاتر اسناد رسمي خرم‌آباد اقدام به تهيه وکالت‌نامه‌ای مبني بر اختيار تام در كليه امور بانكي و املاك از طرف پدرش اخذ و امضاء وي را جعل و با اين عمل مدعي تصاحب كليه اموال منقول و غیرمنقول و ارث پدري خود می‌باشد.
وي افزود: مأموران در تحقیقات به عمل آمده و استفاده از شیوه‌های پليسي، مخفیگاه فرد کلاه‌بردار در خرم‌آباد شناسايي با هماهنگی مقام قضائی در عملياتي غافلگيرانه دستگير و با ارائه مدارک و مستندات کارشناسی شده توسط پلیس لب به اعتراف گشود.
سرهنگ نظري در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش املاک موصوف را 4 میلیارد ریال برآورد کردند گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به مراجع قضائي معرفي شد.

دیدگاه‌ها  

#1 عبدالکریم جاجیم باف 1398-02-25 08:14
املاک!!؟!؟!؟!؟
چهارصد میلیون!؟!؟!؟!؟!

آپارتمانی د دره گرم بیه چارصد
نقل قول کردن
#2 رضا 1398-02-25 11:13
چهارصد میلیون تومان همان پول خانه پدری بوده که احتمالا در جای خوب خرم آباد هم نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا