یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان از صدور رأی محکومیت متخلفین انتشار عکس شکار پرنده در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مهرداد فتحی بیرانوند دراین‌باره اظهار داشت: این متخلفین که ساکن شهرستان کوهدشت هستند در سنوات گذشته اقدام به شکار 3 قطعه کبک نموده و عکس‌های این پرندگان شکار شده را در فضای مجازی انتشار داده بودند که مسئولین اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کوهدشت پس از بررسی این عکس‌ها و شناسایی هویت و مکان متخلفین نسبت به تشکیل پرونده تخلف و ارجاع آن به مقامات قضایی این شهرستان اقدام نمودند.
وی اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در دستگاه قضا این متخلفین به 6 ماه حبس تعزیری و پرداخت 6 میلیون ریال جریمه بابت ضرر و زیان به حیات‌وحش محکوم شدند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان با اشاره به اینکه انتشار این‌گونه عکس‌ها در فضای مجازی باعث ترویج فرهنگ شکار، رنجش دوست داران محیط‌زیست، مخدوش شدن تلاش و زحمات گسترده پرسنل محیط‌زیست می‌شود گفت: اداره کل حفاظت محیط‌زیست لرستان با همکاری پلیس فتا و دستگاه قضا ضمن رصد موارد مشابه با موارد مشابه به‌شدت برخورد می‌کند.
خبر: نبی حسنوند


دیدگاه‌ها  

#1 رشید 1398-02-16 23:02
از مدیر کل محیط زیست خرماباد تقاضا داریم فکری به حال کسانیکه این روزها ودر روز روشن نسل ماهیهای رودخانه خرم اباد را در اوردهاند بکند زیرا الان فصل گراگیری ماهیان است اگر گشتمحیط زیست عصرها سری به پل جهادگران بزند می بینند که هرکس توری و زنبیلی در اب انداخته و مشغول ماهیگیریند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا