یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از کشف 88 فقره سرقت و دستگیری 60 نفر سارق در یازده روز گذشته خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫سارق  yaftenews.ir:‬‎به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت، بلافاصله گروه‌های تخصصی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به‌منظور شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی موفق به شناسایی تعداد 88 نفر از سارقان شده که پس از هماهنگی با دستگاه قضایی با بیش از 50 عملیات ضربتی موفق به دستگیری آنان شده که پس از انجام تحقیقات و بازبینی صحنه‌های سرقت، به 88 فقره انواع سرقت اعتراف، مقادیری از اقلام مسروقه کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد افزود: پس از تکمیل پرونده افراد دستگیرشده به همراه مستندات جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی گردیدند وی در ادامه بیان داشت برخورد با سارقان و افراد مجرم قاطع و بدون اغماض خواهد بود و با تعامل خوبی هم که با دستگاه قضایی برقرار است برخوردی قاطع و سخت صورت خواهد گرفت.

خبر: رضا ملکی

دیدگاه‌ها  

#1 رضا . 1398-02-14 22:36
مشکل اصلی اینه که چرا دست به چنین کارهایی میزنند?????
جوابش رو همه میدونن
نبود کار شغل تورم بیکاری اعتیاد و در آخر سرقت
نقل قول کردن
#2 خرم آبادی 1398-02-16 22:31
به نقل از رضا .:
مشکل اصلی اینه که چرا دست به چنین کارهایی میزنند?????
جوابش رو همه میدونن
نبود کار شغل تورم بیکاری اعتیاد و در آخر سرقت
ما همه در این مملکت داریم زندگی میکنیم والا با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشتیم ظاهر رو نباید دید بجای حرف زدن تکراری باید عمل کرد اگرشهر ما هم چنتا کارخانه داشت اینهمه مشکل نبود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا