یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندهی انتظامی لرستان از تمهیدات و تدابیر ویژه امنیتی در چهارشنبه‌سوری سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سردار حاجی محمدمهدیان نسب صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه محدودیت برای موتورسواران در سطح شهر ایجاد خواهد شد و موتورسیکلت‌هایی که فاقد پلاک فاقد کلاه ایمنی و مزاحم باشند در همان مکان توقیف می‌شوند.
وی با بیان اینکه مرکز پایش تصویری الغدیر پلیس آماده رصد و بررسی کلیه مسائل هست، افزود: هر خودرویی که برای مردم و آسایش مردم مزاحمت ایجاد کنند به‌شدت برخورد می‌کنیم و خودرو مذکور تا پایان تعطیلات در توقیف پلیس خواهد بود.
فرمانده انتظامی لرستان هم‌چنین تصریح کرد: مغازه‌هایی که مواد محترقه را بفروشند با هماهنگی قضایی توسط پلیس پلمپ می‌شوند.
سردار مهدیان نسب افزود: جایگاه‌های سوخت نیز حق فروش بنزین گالنی را ندارند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۹۸۵ هزار مواد محترقه با خطر و بی‌خطر توسط پلیس کشف‌شده است، افزود: پلیس به دنبال این است که چهارشنبه آخر سال به‌صورت محله محوری برگزار شود و اتفاق خاصی برای کسی صورت نگیرد.
فرمانده انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۹۴۰ نیروی پلیس و پلیس افتخاری در ایام نوروز به هم‌وطنان خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: تعداد 2 هزار و 94 نفر سرایدار و نگهبان محله در این راستا فعال خواهند بود.
سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه در سال جاری تاکنون کنون ۱۵ هزار و ۳۹۸ فقره تصادف در استان داشته‌ایم، افزود: این آمار نشان می‌دهد که یک درصد تصادفات ما افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس همین آمار ۳ درصد کاهش تصادفات فوتی و هشت درصد کاهش تصادفات جرحی را داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در ۱۱ ماه سال جاری ۴ و نیم تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط‌شده است، افزود: ۹۲ درصد این مواد مخدرها سنتی بودند و بر اساس همین آمار ۱۲ درصد افزایش کشف و ۱۶ هزار و ۹۳۶ نفر دستگیری داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین با بیان تدابیر ویژه امنیتی ویژه ایام نوروز اظهار داشت: مردم اگر می‌خواهند اسباب‌کشی منزل انجام دهند و یا اینکه دام زنده جابه‌جا کنند بایستی با هماهنگی کلانتری نسبت به این کار اقدام کنند در غیر این صورت پلیس برخورد خواهد کرد.
سردار مهدیان نسب افزود: ۱۱۶ میلیارد تومان قاچاق کالا در استان کشف‌شده و در همین راستا هشتاد با متلاشی و سه هزار نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده قاچاق دستگیرشده است.
وی همچنین گفت: ۲۱۲ باند سرقت در استان متلاشی‌شده و ۴۷۲ سارق حرفه‌ای دستگیرشده است.
فرمانده انتظامی لرستان سخنان خود گفت: کلانتری محله پارسیلون خرم‌آباد در خردادماه سال ۹۸ افتتاح می‌شود.
سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۲۰ واحد گشتی در لرستان به دوربین روی لباس پلیس مجهز شدند، افزود: با این اقدام مشخص می‌شود که در حوزه پیشگیری و گفتمان و پلیس به‌طور دقیق در چه وضعیتی هستیم.
وی همچنین با بیان اینکه لرستان در حوزه فناوری ضعیف است، افزود: دوربین‌های پایش تصویری هوشمند در شهرها و جاده‌های استان به تعداد کافی وجود ندارد و در برخی نقاط کار پلیس را سخت می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان لرستان بابیان اینکه دوربین‌های پایش تصویری الغدیر خرم‌آباد تاکنون دو میلیارد تومان اما قانون داشته است افزود از محل بخشی از جرائم هزینه به شهرداری‌ها واریز می‌شود که لازم است از این محل برای نصب دوربین‌های نظارتی هوشمند اقدام شود.

خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 فتحی 1397-12-26 17:04
کاملأ صحیح است ورودی خرم آباد از سمت کوهدشت فاقد هر نوع دوربین است
نقل قول کردن
#2 شهروند 1397-12-26 17:33
متاسفانه اکثر ادارات دوربین ندارند
پاسگاهها دوربین ندارن
مغازه ها دوربین ندارن
و این یعنی میدان دادن به دزدها
نقل قول کردن
#3 سالاروند 1397-12-26 22:28
چهارشنبه سوزی بجز ایجاد سر و صدا و تولید مزاحمت برای مردم هیچگونه سودی ندارد ایکاش مردم ایران در برخی رسومات تجدید نظر کنند
نقل قول کردن
#4 علی 1397-12-26 22:44
جناب سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان روسای برخی از کلانتری های سطح شهر خرم آباد کاملا نیاز به تغییر دارند لطفا به تغییر آنها اقدام نمایید
نقل قول کردن
#5 زمانی 1397-12-27 12:42
سردارعزیز دور بین به اندازه کافی هست الحمدالله جدای از دوربین های پلیس ،مغازه ها و بانکهاو... دوربین دارند بعضا حداقل شما بهتر میدانید که در بعضی از موارد از فیلم های موارد یاد شده جهت کشف سرقت ودرگیری استفاده می کنید؟فقط یک سوال چرا با خودروهای مسافر کش شخصی برخورد نمی کنید؟
نقل قول کردن
#6 زمانی 1397-12-28 10:24
سردار عزیز جناب عالی از نیروهای خدوم و ارزشی هستید اما همه چیزبا زور و اعمال قانون درست نمی شود از قدیم گفتند فقر از هر دری وارد بشه ایمان از در دیگری بار می کند .تصور بفرمایید به جناب عالی و بنده یکماه حقوق ندهند؟پیشگیری بهتر از درمان هست بسیاری از این کج رویها و ناهنجار ها ریشه در عدم اشتغال جوانان هست.زمان جنگ یادتان هست جوانان با شور و شوق فراوان به میادین جنگ می رفتند آیا کسی آنها را اجبار می کرد به میدان جنگ بروند.زمانیکه فقر ،بیکاری ،گریبانگیر خانوادها شده به فاصله یک متر تمامی معابر ،کوچه ها ،خیابانها و... را دوربین نصب کنند اتفاق خاصی نخواهد افتاد.فرهنگ شهدات که یادمان نرفته .آلان در شرایط فعلی چه برنامه هایی برای این همه جوان بیکار داریم؟ریشه تمامی مواری همانند اعتیاد،سرقت ،قتل ،فحشاو... بیکاری هست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا