یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تصادف خودرو سمند با ایسوزو در مسیر کرمانشاه به پلدختر 9 کشته و مجروح برجای گذاشت.
نتیجه تصویری برای ‫تصادف yaftenews.ir:‬‎سرهنگ همایون بخشی فرمانده انتظامی پلدختر در گفتگو با مهر گفت: یک دستگاه خودرو سمند که از کرمانشاه به پلدختر در حرکت بود در گردنه «طول کش»  با یک دستگاه ایسوزو به رانندگی «ایوب سیوژیان» برخورد کرد.
وی با بیان اینکه راننده خودرو ایسوزو در این تصادف مجروح شد، تصریح کرد: همچنین  «سجاد مومنی» از سرنشینان خودرو سمند که مصدوم شده بود در بیمارستان فوت کرد.
فرمانده انتظامی پلدختر یادآور شد: سجاد نوریانی،  علی مومنی، عصمت نوریانی، سپهر مومنی، سوگند مومنی، اشرف نوریانی و محمد سامیاد مومنی دیگر سرنشینان خودرو سمند بودند که در این تصادف مجروح شده و به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر انتقال یافتند.
سرهنگ بخشی با اشاره به اینکه در مجموع این سانحه رانندگی ۸ مجروح و یک کشته داشته است، خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه «ملاوی» این حادثه رانندگی را انحراف به چپ خودرو سمند اعلام کردند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1397-12-11 07:11
این مسیر قدیمی و پر تردد نیاز به بازنگری اساسی در مسیر پیچها و گردنه ها دارد علاوه بر ان خودروهایی که از سمت کرمانشاه و پلدختر به منطقه رومشگان میرسند اجبارا می بایست از تعداد زیادی سرعت گیر های نزدیک به هم عبور کنند که واقعا کلافه کننده است.
نقل قول کردن
#2 میلاد 1397-12-11 08:05
بهتره بگید محور پلدختر به رومشگان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا