یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حادثه واژگونی خودرو در زیباکنار خرم‌آباد چهار نفر مصدوم شدند.
چهار مصدوم در واژگونی خودرو پژو 405 در بلوار زیبا کنار خرم‌آبادبه گزارش یافته، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد اعلام کرد: ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه ظهر امروز دوم اسفند ماه، پس از دریافت خبر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در بلوار زیباکنار محله جهادگران خرم‌آباد، تیم عملیاتی ایستگاه شماره ۷ سازمان سریعا به محل حادثه اعزام شد.
آتش نشانان پس از رسیدن به محل سریعا اقدام به آزاد سازی مصدومین از خودروی حادثه دیده و تحویل این عزیزان به عوامل اورژانس ۱۱۵ نمودند، سپس سایر اقدامات ایمنی در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاه‌ها  

#1 علی زاده 1397-12-02 22:45
والا بلوار زیبا کنار تا جهاد گران شده محل مانور یه عده مست از خدا بیخبر.شبها تا ساعت۲ هم که صدای لاستیک ماشینهاشون دور میدان مادر آرامش رو ازما گرفته.

انگار پیست و مسابقه است.
نقل قول کردن
#2 پیامنی 1397-12-03 11:01
اونجا شده محل ویراژ و مسابقه سرعت جوونها و پلیس راهنمایی انگار نه انگار توی این شهر حضور داره
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1397-12-03 22:44
زیبا کنار به پیست مسابقه اتومبیل رانی تبدیل شده .خواهشاً دوربین ثبت تخلفات و سرعت نصب شود یا تعداد سرعت گیرا بیشتر شوند .با تشکر
نقل قول کردن
#4 رضا 1397-12-04 08:59
سرعت گیرهای غیر استاندارد خرم آباد خیلی حالت زننده ای پیدا کرده ، راهنمایی و رانندگی دوربین ها را جایگزین سرعت گیرها کند یا حداقل سرعت گیرها را استاندارد کنید.
نقل قول کردن
#5 مهمان 1397-12-05 07:50
سلام
یکی از عوامل واژگونی خودروها در بلوار زیبا کنار کوتاهی دیوارهای بلوار وسط خیابان است اگر توجه کرده باشید در ابتدای قوس پیچی که دو طرف می شود یک طرف از سمت راست سمت میدان کیو و سمتی چپ جهاد گران بلوار وسط خیابان دیوار در 10 سانت دارد که لاستیک ماشین روی آن می رود و باعث واژگونی خودرو می شود . سرعت بالا و .... از عوامل دیگر هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا