یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان با استفاده از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی نقاطی از قبل، مأمورین طی 48 ساعت گذشته بیش از 12 عملیات در راستای ارتقا امنیت اجتماعی صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: در این طرح مأمورین موفق به توقیف 17 دستگاه خودرو و تعداد 12 دستگاه موتورسیکلت که در خیابان‌ها، میدان‌ها و راسته‌های تجاری و حوالی مدارس و مراکز علمی با ایجاد حرکات نمایشی و آلودگی صوتی ایجاد مزاحمت می‌نمودند توقیف و روانه پارکینگ نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: در همین راستا مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط و افراد مرتبط نیز ضمن تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی گردیده و تعداد 25 نفر از معتادان متجاهر نیز در سطح شهر جمع‌آوری و به‌منظور بازپروری تحویل مراکز ترک اعتیاد مجاز گردیدند.
سرهنگ طرهانی افزود: در این طرح مأمورین تعداد 114 جام قلیان در سطح پارک‌ها، قهوه‌خانه‌ها و ... جمع‌آوری نمودند که الحمدالله اجرای این طرح‌ها باعث ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان و رضایت آنان بوده و پلیس نیز به‌عنوان خادم و خدمتگزار مردم طرح برخورد با مزاحمین خیابانی و ... را با شدت و قوت ادامه خواهد داد.


خبر: رضا ملکی

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1397-10-07 01:30
شمارا به خدا این قلیان ها رو جمع کنید از سطح پارک هاوفضای سبز شهر ها
پارک کیو هم که شده مرکز استعمال انواع مواد مخدر
جوانانمان دارن از بین میرن
یه کاری کنید دیر نشه
نقل قول کردن
#2 میرسالاری 1397-10-07 08:58
خرم آباد چند تا کارخانه داشت مثل چرم و پوست و پارسیلون و ژنراتور سازی و پوشاک و یخچال سازی و فولاد نورد و که همه تعطیل شدند الان جوانان باید کجا کار کنند؟ این همه جمعیت جوان تحصیلکرده بیکار کجا مشغول شود؟ خواهش میکنم این نمایندگان و مسولان استان به فکر باشند و مشکلات استان را به دولت گزارش دهند
نقل قول کردن
#3 بی طرف 1397-10-08 10:14
خدا قوت میگم به این برادران نیروی انتظامی وتشکر میکنم از همه عوامل این کار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا