یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري یک نفر متخلف و کشف یک میلیارد و 700 میلیون ريال کلاه‌برداری در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ عباس نظري اظهار داشت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه فردي با ترفند متقلبانه مبالغی از وی کلاه‌برداری کرده است، موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده محرز شد شاکی يك قطعه زمين به مساحت 194 متر را از فردي خریداری کرده و در زمان ساخت‌وساز با اعتراض شخص دیگری مواجه می‌شود که خود را صاحب‌ملک می‌داند.
رئيس پليس آگاهي لرستان افزود: کارآگاهان در تحقیقات به‌عمل‌آمده و استفاده از شیوه‌های پليسي، مخفیگاه فرد کلاه‌بردار در خرم‌آباد را شناسايي و با هماهنگی مقام قضائی در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
سرهنگ نظري در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی ملک موصوف را یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به مراجع قضائي معرفي شد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1397-07-07 17:13
خب منم عین همین مشکل را داشتم اما دادگاه به نفع فروشنده رای داد.جالب اینجاست به بنده اعلام شد قانونا این ملک مال شماست اما فقط در سند به اسم من است چون معارض هم قبلا از دادگاه رای گرفته که دو سوم زمین من مال ایشونه و فروشنده هم که انگار اصلا معامله ایی با من نکرده چون رای دادگاه ایشون رو بی گناه تشخیص داده.پس بفرمایید تکلیف بنده چیست؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا