یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از برخورد مرگبار خودروها در محور پل‌دختر به سمت زانوگه خبر داد.
به گزارش یافته، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت؛ برخورد تریلی و دو خودرو پراید با هم در محور پل‌دختر به سمت زانوگه مابین روستای توه خشکه و کارخانه گچ راننده تریلی به علت سوختگی شدید در دم جان باخت و سرنشینان هر دو پراید نیز به شدت مصدوم شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه به محض دریافت خبر دو تیم امدادی از پایگاه امداد جاده‌ای بلوران به همراه پایگاه رومشگان به محل حادثه اعزام شدند گفت؛ راننده یکی از خودروهای پراید که گیر کرده بود توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و با استفاده از خودرو ست نجات (قیچی، جک و فک) با تلاش و سرعت عمل نیروهای امدادی از خودرو بیرون کشیده شد و به مراکز درمانی منتقل گردید.
رضایی در ادامه خاطر نشان کرد دو نفر دیگر از مصدومین پراید نیز پس از انجام کمک‌های اولیه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی در پایان بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد خاطر نشان کرد با توجه به شروع بهابازارها در استان رانندگان عزیز ضمن رعایت علائم رانندگی از هرگونه شتاب و عجله خودداری نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1397-07-01 15:32
پراید از تریلی محکم تر بوده حتمن چون راننده تریلی بنده خدا فوت شده اما رانندهای پراید سالم موندن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا