یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهور استان گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی در 5 ماهه اول سال 97 تعداد فوت‌شدگان حوادث رانندگی در معابر درون‌شهری 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
به گزارش یافته، سرهنگ مرادي با بيان اين كه بر اساس آمار پزشکی قانونی در 5 ماهه اول سال 97 تعداد فوت‌شدگان حوادث رانندگی در معابر درون‌شهری 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است گفت: تلاش می‌شود با اجرای طرح‌های ترافیکی و برخورد با رانندگان متخلف این روند ادامه یابد.
وي افزود: بیشترین فراوانی تصادفات منجر به فوت در معابر درون‌شهری مربوط به تصادف عابران پیاده می‌باشد و بیش از 60 درصد از فوت شدگان حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان مربوط به این قشر از کاربران ترافیک می‌باشد که نیاز است ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط با ترافیک از جمله شهرداری‌ها در راستای کاهش حوادث و ایمن‌سازی معابر بیش از گذشته تلاش كنند.
رئيس پليس راهور استان گفت: تصادفات موتورسواران نیز در مرتبه بعدی آمار حوادث رانندگی درون‌شهری قرار دارد و پلیس راهور استان جهت کاهش این آمار برنامه‌های فرهنگی را در کنار دیگر اقدامات خود به‌منظور تشویق موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قانون و مقررات اجرا كه ازجمله این برنامه‌ها برگزاری رزمایش موتورسواران قانونمند به همراه اهداء کلاه ایمنی رایگان می‌باشد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 ارش 1398-06-11 12:42
سلام یافته جان خداروشکر ولی من از چشم این میبینم خودرو گرون شده و مردم کمتر بیرون میرن به خاطر هزینه ها . درعوض کاهش مرگ ومیر از فرط گرسنگی وناراحتی های عصبی زیاد شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا