یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد از کشته و زخمی شدن 6 نفر بر اثر برخور‌د خودروها در شهرک باباعباس خبر داد.
به گزارش یافته، میرزایی اعلام کرد: ساعت ۲۳ و 15 دقیقه یازدهم مردادماه تصادف دو دستگاه خودرو در شهرک باباعباس در جاده خرم‌آباد به کوهدشت به اطلاع سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان رسید.
وی تاکید کرد: پس از اطلاع از حادثه مذکور تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۳ و امداد سازمان به فرماندهی محمد میرزایی به محل حادثه اعزام شده و پس از رسیدن با همکاری تیم هلال‌احمر اقدامات لازم را جهت خارج نمودن مصدومان و فرد فوت‌شده را انجام دادند.
به گفته‌ی معاون عملیات این سازمان در این حادثه که بین یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه تریلر کشنده‌ی ایویکو رخ داد راننده خودرو پراید کشته و چهار سرنشین دیگر این خودرو راهی بیمارستان شدند، راننده تریلر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شد.
میرزایی ادامه داد: تیم‌های اعزامی آتش‌نشانی پس از انجام اقدامات ایمنی لازم اقدام به مسدودسازی مسیر عبور خودروها به جهت جلوگیری از ایجاد حادثه نموده و تا رسیدن خودروهای پلیس راهور به جهت پاک‌سازی مایعات ریخته شده به‌وسیله‌ی ریختن خاک در سطح راه تا ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد در محل حضور داشتند.
تیم‌های عملیاتی از هلال‌احمر، اورژانس، پلیس راهور و نیروی انتظامی و سازمان آرامستان‌ها در این عملیات با آتش‌نشانی خرم‌آباد همکاری داشتند.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1397-05-12 17:54
تورا به خدا این جاده وتقاطع های جاده کوهدشت به خرم آباد در مناطق گیلوران وسراب چنگایی وبابا عباس را اصلاح کنید تا کی باید شاهد این تصادفات باشیم.
نقل قول کردن
#2 خرم ابادی 1397-05-12 18:50
خدایا این چه مصیبتی ایست که در این جاده وجود دارد روزی نیست که تصادف وحشتناکی در این محور اتفاق نیافتد ودر طول ماه حداقل جهار پنج نفر کشته و عذهای نیز مجروح می شوند ایا مسولین مربوطه وقتش نرسیده این ده کیلومتر راه را یکطرفه کنند .
نقل قول کردن
#3 احمد 1397-05-12 19:41
چند نفر دیگه باید توی این جاده های قدیمی و باریک تلف بشن تا این جاده ها چهارخطه بشن.
متأسفم متأسفم متأسفم
برخی نمایندگان مجلس هم که فقط کارشون شده تعویض کارشناسان و انتقال نیروهای فرهنگی آموزش و پرورش.
نقل قول کردن
#4 رضا 1397-05-14 07:05
این 10 ،15 کیلومتر ورودی کوهدشت به خرم آباد دقیقا به اندازه جنگ جهانی تلفات داده، در عجبم که چرا هیچ مسئولی پاسخگو نیست و نه شهردار یا فرماندار یا استاندار و هیچ نماینده ایی کوچکترین حرکتی در این زمینه انجام نمی دهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا