یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین انتظامی استان از کشف 38 دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان خرم‌آباد، خبر داد.
کلاه‌بردار حرفه‌ای در خرم‌آباد به دام افتادبه گزارش یافته، سرهنگ " میر احمدی " گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي لرستان در اجراي طرح مبارزه با ورود و خروج قاچاق كالا و تشديد اقدامات كنترلي در محور آزادراه خرم زال يك دستگاه خودرو كاميونت را با هماهنگي مقام قضائي توقيف كردند.
وي در ادامه افزود: مأموران در بازرسي از خودرو 38 دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را كشف و يك نفر دستگير كردند.
جانشین انتظامی استان با بيان اين كه محموله مكشوفه از استان‌های جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود تصريح كرد: كارشناسان ارزش محموله را دو ميليارد و 200 میلیون ريال اعلام كردند.
سرهنگ میراحمدی در پايان گفت: فرد خاطي با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني راهي مراجع ذيصلاح شد.
 
طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي سلسله
فرمانده انتظامي سلسله از اجراي طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي خبر داد و گفت: در اين طرح 5 واحد صنفي متخلف پلمپ شد.
سرهنگ «فضل‌الله منصوری» با تأكيد بر اينكه ارتقاء امنيت اخلاقي و پيشگيري از آسیب‌های اجتماعي فراروي جامعه صنفي با جديت در مجموعه فرماندهي انتظامي سلسله اجرا می‌شود، اظهار داشت: با هدف تحقق اين مهم مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي شهرستان طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحدهای صنفي را به مدت 2 روز اجرا كردند.
وي افزود: در اين طرح مأموران از 130 واحد صنفي به‌صورت محسوس بازديد و به متصديان 40 واحد صنفي اخطار پلمپ صادر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان از پلمپ 5 واحد صنفي متخلف در اين طرح خبر داد و گفت: متصديان اين گونه واحدهای صنفي به تذكرات قبلي بی‌تفاوت بوده كه با انجام اقدامات قانوني از فعالیت‌های صنفي آنان جلوگيري شد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1397-05-12 07:33
قیمت تلویزیونهای داخلی دو برابر قیمت تلویزیونهای بانه و گناوه است در ثانی کیفیتشون هم پایینتره جای تعجب نیست که مردم میرن سراغ تلویزیونهای قاچاق .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا