یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 28 فقره سرقت مغازه و منزل در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
طرح پاکسازی نقاط آلوده در كوهدشتبه گزارش یافته، سردار " مهدیان نسب " گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد مغازه و منزل در سطح شهرستان خرم‌آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و انجام کارهای اطلاعاتی در عملیاتی ضربتی سارق را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه متهم به 28 فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کرده است اظهار داشت: سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
 
کلاه‌برداری میلیاردی در خرم‌آباد
رئيس پليس آگاهي استان، از دستگيري کلاهبردار و کشف یک میلیارد و 200 ميليون ريال کلاهبرداري در خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ" عباس نظري" گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه فردي با ترفند متقلبانه مبالغی را از وی کلاه‌برداري کرده است، موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاه‌برداري آگاهي استان قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان اظهار داشت: در بررسی‌های بعمل آمده محرز شد فرد متخلف با مانورهای متقلبانه خود را مدیر عامل یک شرکت تولیدی معرفی و از شاکی مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال بابت شراکت در شرکت و خرید سهام دریافت و متواری شده است.
وي افزود: ماموران در تحقیقات بعمل آمده با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از شگردهای پليسي، مخفیگاه فرد كلاهبردار را در خرم‌آباد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
سرهنگ نظري در پایان گفت: متهم به مراجع قضائي معرفي شد.
 
کالاهای قاچاق در سلسله
فرمانده انتظامی سلسله از کشف تعدادی کالای خارجی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "فضل‌الله منصوری" اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران اين فرماندهي حين كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه وانت بار را توقیف كردند .
این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی سه دستگاه کولر گازی و تعداد 7 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و 2 نفر  دستگیر کردند.
وی در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش کالاهای خارجی قاچاق كشف شده را 100 میلیون ریال اعلام کردند .
فرمانده انتظامی سلسله در پايان با بيان اين كه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند بیان داشت: شهروندان در صورت اطلاع از ورود هرگونه قاچاق مراتب را از طريق فوريت هاي پليسي 110 به نيروي انتظامي  اطلاع دهند .

دیدگاه‌ها  

#1 روزبهانی 1397-05-06 19:49
خرم آباد شده جولانگاه دزدان برخی شهرها. دیروز تو مطهری که مرکز شهر است موتورسواری گوشی موبایل خانمی را دزدید و به فاصله کمی إنطرف تر باز موتور سواری کیف یک زن را چنان کشید که باعث به زمین خوردنش شد تورا به خدا حداقل با نصب دوربین مدار بسته حفاظتی در خیابانهای شلوغ ، حس امنیت را بالا ببرند و بیشتر نظارت کنند
نقل قول کردن
#2 بازگیر 1397-05-06 19:50
در محله سید شیران خرم آباد به راحتی مواد مخدر میفروشند و مردم از دست قاچاقچی ها آسایش ندارند لذا مسولان مبارزه با مواد مخدر برخورد جدی با مواد فروشان داشته باشند
نقل قول کردن
#3 حسن زارع 1397-05-06 19:52
مسکن مهر کمالوند خرم آباد شبها فاقد روشنایی است و اکثر اوقات سارقان به منازل دستبرد میزنند لکن لازم است یک پاسگاه کلانتری در مسکن مهر کمالوند و کوی بسیج احداث شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا