یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح امروز تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ خرم‌آباد با حضور بر بالین مادر باردار به تولد نوزاد پسر ایشان کمک کردند.
به گزارش یافته، رفائی رئیس اورژانس لرستان گفت: صبح امروز ساعت10 و ۴۵ دقیقه صبح طی تماس تلفنی با اپراتوری اورژانس ۱۱۵ خرم‌آباد مبنی بر نیاز مادر باردار به تسهیلات زایمان به مادری باردار تقاضای اعزام آمبولانس شد.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و آدرس اعلام شده که در کوی ارتش خرم‌آباد واقع بود نزدیک‌ترین تیم عملیاتی اورژانس از پایگاه یک شهری خرم‌آباد به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار و انجام اقدامات درمانی مربوطه اقدام به انتقال مادر باردار به بیمارستان و زایشگاه عسلیان شد که در مسیر انتقال با اقدامات درمانی مناسب کارکنان اورژانس فرزند پسر در آمبولانس اورژانس خرم‌آباد متولد شد.
رفائی گفت: خوشبختانه حال مادر و نوزاد متولد شده ایشان مساعد گزارش شده و تکنسین‌های اورژانس جهت بررسی بیشتر و دریافت سایر مراقبت‌های درمانی٬ مادر و نوزاد را به بیمارستان عسلیان خرم‌آباد منتقل شدند.
وی افزود: با پیشنهاد کارکنان اورژانس به والدین نوزاد متولدشده و همچنین استقبال والدین و تقارن با تولد امام رضا (ع) در روزهای گذشته و همچنین اسم آقای علیرضا رشیدی تکنسین اورژانس این مأموریت اسم این نوزاد علیرضا نام‌گذاری شد.

دیدگاه‌ها  

#1 bahram 1397-05-05 17:44
درود بر انسانهای با شرافت وظیفه شناس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا