یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس‌راه استان گفت: با هدف تأمين امنيت ترافيكي و افزايش ايمني عبور و مرور، پليس با رانندگان قانون گريز و حادثه ساز برخورد قاطع، قانوني و بدون اغماض خواهد داشت.
به گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند" با بيان اينكه مأموران پليس‌راه برابر وظايف ذاتي و رسالت خود مأموريت تأمين امنيت ترافيكي و انتظام بخشي به عبور و مرور را با حداكثر توان انجام مي‌دهند، اظهار داشت: پاي‌بندي به قوانين و مقررات و مشاركت اجتماعي در ارتقاء ايمني تردد، توصيه هميشگي پليس است.
وي با اشاره به اينكه در سه ماهه اول سال 97، صدو سی و نه‌هزار و صدوسه راننده قانون گريز و حادثه ساز اعمال قانون شده و دو هزار و 26 دستگاه وسيله نقليه متخلف توقيف شده است، افزود: رعايت حقوق شهروندي يكي از مؤلفه‌هاي مهم پيشگيري از تصادفات و حوادث رانندگي بوده و گامي مهم در روان سازي ترافيك است.
رئيس پليس راه استان از برخورد قاطع پليس با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: با هدف تأمين امنيت ترافيكي، افزايش ايمني عبور و مرور، ارتقاء آرامش سفر و از همه مهم‌تر انتظام بخشي ترافيكي، پليس با رانندگان قانون گريز و حادثه آفرين برخورد قاطع، قانوني و بدون اغماض خواهد داشت.
سرهنگ چغلوند با تأكيد بر اينكه رانندگان در نبود پليس هم بايد قانونمند رانندگي كرده و پايبند به اصول رانندگي ايمن باشند، تصريح كرد: مأموران پليس راه در نقاط مختلف جاده حضوري هدف‌مند و اثربخش داشته و در كنار كنترل محسوس رفتارهاي ترافيكي، به صورت نامحسوس نيز ايفاي نقش مي‌كنند‌، تا شهروندان و رانندگان در امنيت كامل ترافيكي به امورات خود رسيدگي كنند.
رئيس پليس راه استان در خاتمه از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده رفتارهاي خطرساز هنگام رانندگي، شماره پلاك خودرو را از طريق سامانه 110 و 120 به پليس اعلام كنند.


دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1397-04-17 15:57
تو چهار راه بانک بعضی خودروها از چراغ قرمز عبور می کنن و متاسفانه برخی ماموران راهنمایی و رانندگی اصلا جریمشون نمی کنن!
با یکی از این راننده ها چند روز پیش درگیری لفظی پیدا کردم، طلبکار هم بود!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا