یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از پایان خوش یک نزاع و آشتی بین چند خانواده خبر داد.
سرهنگ صفی اله بیرانوند در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی واقع در روستاهای اطراف شهر خرم‌آباد و تشکیل پرونده‌های قضایی متعدد (حدود 6 پرونده قضایی) در این راستا و برخی نارضایتی ساکنان روستاها در پی بروز درگیری به وجود آمده است.
بیرانوند اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و به‌منظور پیشگیری از وقوع درگیری‌ها و نزاع‌های بعدی، مأموریت به‌صورت ویژه به پاسگاه انتظامی شهید ماسوری (کمالوند) محول که به‌صورت ویژه موضوع را بررسی و اقدامات لازم با هماهنگی دستگاه قضایی به عمل آورد.
بیرانوند گفت: با توجه به اینکه احتمال گستردگی نزاع بین چند خانواده در حال افزایش بوده فرمانده پاسگاه با دعوت از طرفین نزاع، ریش‌سفیدان و بزرگان محلی و برگزاری چندین جلسه خصوصی و عمومی با طرفین، طرفین را به صلح و سازش، آشتی و پرهیز از هرگونه درگیری و تنش دعوت که درنهایت برگزاری این جلسات، کدورت‌ها تبدیل به آشتی گردید که این عمل مأمورین ضمن اینکه رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت موجب رضایت مردم محل و طرفین درگیری و دستگاه محترم قضایی گردید.

دیدگاه‌ها  

#1 حسنی 1397-04-03 19:03
امیدوارم همیشه خبر های خوب وخوش از استان بشنویم
نقل قول کردن
#2 سلاحورزی 1397-04-03 20:30
عامل این همه ناراحتی فقر و بیکاری و مشکلات اقتصادی و فرهنگی است
نقل قول کردن
#3 محسنی 1397-04-05 22:40
دستفروشان دور سبزه میدان هم اکثرأ سرجا با هم دعوا میکنند و با صدای بلند فحش و ناسزا میگن مأموران سد معبر شهرداری و پلیس چرا برخورد قاطع نمی کند ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا