یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده عملیات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: تصادف دو خودرو سواری در محور خرم‌آباد به کوهدشت یک نفر کشته و چهار مصدوم به جا گذاشت.
به گزارش یافته، میرزایی گفت: روز چهارشنبه 16 خردادماه 97، در پی دریافت خبری مبنی بر تصادف رخ‌به‌رخ یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه پراید در محور خرم‌آباد به کوهدشت حوالی روستای گیلوران، تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ و ایستگاه امداد سازمان سریعاً به محل اعزام و پس از رسیدن اقدام به خارج کردن محبوسین حادثه و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس جهت انتقال به بیمارستان نموده و جسد فرد فوت‌شده که از سرنشینان خودرو پراید بود تحویل عوامل آرامستان شد.
وی افزود؛ در ادامه با ایمن‌سازی خودروهای حادثه‌دیده و پاک‌سازی محیط حادثه از به وجود آمدن حوادث احتمالی بیشتر جلوگیری به عمل آمد.
علت حادثه در دست بررسی است.

دیدگاه‌ها  

#1 چنگایی 1397-03-17 12:09
ورودی جاده خرم آباد از سمت کوهدشت فاقد روشنایی ، دوربین کنترل سرعت و خط کشی است . همچنین میدان بهشت روبرو آرامستان صالحین آسفالت ندارد
نقل قول کردن
#2 خرم ابادی 1397-03-17 13:40
نمدانم جه حکمتی است که در در ماه این جاده خرم اباد به کوهدشت چند کشته ومجروح ندهدایا وقت ان نرسده ه راهنمایی و رانندگی و تدره راه تهیدات بیشری به عمل اورند زیرا یکی از دلایل اصلی سرعت بالا برخی رانندگان و عدم مامور و یا دوربین در طول جاده می باشد.
نقل قول کردن
#3 شهروند 1397-03-17 21:34
بجای مسئولین این استان باشم بعلت تصادفات این جاده در طول چندین سال که بالغ بر دههای کشته و زخمی استیفاء می دادم راستی چطور مدیران خجالت نمی کشند که سرمایه گذاری و مسئولین کشوری را از طریق فرودگاه از این جاده عبور می دهند
نقل قول کردن
#4 حسنوند 1397-03-18 15:38
اکثرمسافران ایلامی هم وزایرین عتبات عالیات هم ازجاده کوهدشت عبورمی کنندبرمسولان واجب است هم جاده خرم آبادکوهدشت وایلام راتعریض وایمن سازی کنندوتمهیدات لازم راازطریق نصب دوربین و...رابه کاربندندتاشاهدا ین گونه حوادث دلخراش نباشیم
نقل قول کردن
#5 رضا 1397-03-19 08:30
واقعا جای تعجبه چرا هیچ دستگاه و هیچ مسئولی هیچگونه اقدامی نمیکنه این مسیر تا کمربندی منتهی به فرودگاه و جاده خوزستان بدون بلوار - روشنایی- علامت و تابلوهای راهنمایی و رانندگی -بدون کانال- رها شده ،سه راهی بسیار خطرناک که فقط رانندگان بومی این مسیر میتوانند تشخیص بدهند (خصوصا درشب)باید به کدام سمت مسیر خود را ادامه دهند!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا