یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از عملیات کشف جسد 2 تبعه افغان در سد قره دین شهرستان ازنا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمدباقر محمدی اظهار داشت: گزارش یکی از بومیان منطقه مبنی بر ناپدید شدن دو جوان در سد قره دین باعث شد تا بلافاصله همکاران ما در پایگاه هلال‌احمر شهرستان ازنا در محل حادثه حاضر و عملیات جستجو و نجات را آغاز کنند.
وی ادامه داد: عوامل پایگاه هلال‌احمر ازنا پس از 1 ساعت عملیات جستجو موفق شدند پیکر بی‌جان 2 جوان افغانی با هویت مسعود 18 ساله و حسام 20 ساله که بدون توجه به علائم هشداری وارد محوطه آبی سد قره دین شهرستان ازنا شده بودند را کشف و به بیرون از آب منتقل کنند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان، افزود: با توجه به اینکه دو جوان غرق‌شده تابعیت بیگانه دارند، مراتب جهت طی مراحل قانونی به اطلاع مقام قضایی رسید و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.
مردم از ورود به آب‌های ناشناخته خودداری کنند
محمدی تأکید کرد: از عموم مردم لرستان به‌ویژه جوانان عزیز می‌خواهم تا با توجه به فرارسیدن فصل گرما، از استخرهای استاندارد استفاده کرده و از ورود به آب‌های ناشناخته خودداری کنند چراکه شنا کردن در دریا، رود، دریاچه و آب‌های ناشناخته با شنا کردن در استخر متفاوت است.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1397-03-14 19:37
مگه اقامت تبعه افغان توی لرستان ممنوع نبود اینا توی لرستان چکار میکردن..شک ندارم کار این اصفهانیهاست ک میان زمینهای لرستان رو واسه کاشت اجاره میکنن و کارگر غیر ایرانی هم با خودشون میارن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا