یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و اعتراف به 6 فقره سرقت به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال در خرم‌آباد خبر داد و گفت: از اين باند 4 خودرو سرقتي كشف شده است.
به گزارش یافته، سردار " مهديان نسب" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو خارجی و اعلام به پلیس آگاهی استان، مراتب به‌طور جد در دستور كار کارآگاهان مجرب مبارزه با سرقت خودرو قرار گرفت.
وی در ادامه تصريح كرد: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی و با تلاش شبانه‌روزی اعضای یک تیم خلاف‌کار سرقت خودرو را شناسایی و در عملیاتی برنامه‌ریزی‌شده دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي استان ادامه داد: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده متهمان به بزه ارتکابی اقرار و بيان داشتند عضو یک شرکت خودروهای خارجی اجاره‌ای هستند که پس از اجاره خودرو، اصل مدارک را نزد خود نگه‌داشته و خودرو را با مدارک جعلی به‌صورت اقساط به افراد شهرستانی فروخته و با ردگیری و استفاده از سويیچ زاپاس در اختیار، خودروی فروخته‌شده را سرقت كردند.
سردار مهديان نسب با بیان اینکه متهمان تاکنون به شش فقره سرقت خودرو به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند خاطرنشان كرد: تاکنون 4 دستگاه خودرو خارجی مدل‌بالا از این باند کشف شده است.
وی در پایان گفت: متهمان با تکمیل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شدند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 والی زاده 1397-03-11 08:58
خرم آباد چند تا کارخانه داشت که تعطیل و ورشکست شدند حالا جوانان تحصیلکرده بیکار از کجا امرار معاش کنند ؟ فقر اقتصادی مقدمه تمام این مصیبت هاست مسولان و مدیران ارشد مطالبات جوانان را پیگیری کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا