یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: به دلیل افزایش قیمت عوارض آزادراه خرم‌آباد پل زال استفاده رانندگان بسیار کم شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ مرتضی چغلوند صبح امروز در کارگروه ایمنی جاده‌ها که به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: جاده خرم‌آباد_ پل‌دختر استفاده به خاطر کم‌عرض بودن جاده، رخ‌به‌رخ بودن جریان ترافیک، تداخل خودروهای سنگین و سبک، دوشادوش و هم‌جهت بودن با رودخانه کشکان، آلودگی رودخانه که تانکرها واژگون می‌شدند و خطرات زیست‌محیطی داشت مردم از این موارد ابراز نگرانی نموده و مردم آزادراه را برای تردد استفاده می‌کردند.
وی تصریح کرد: حال اگر هزینه این آزادراه بالا برود قطعاً به همان وضعیت گذشته بازمی‌گردیم و مردم محور خرم‌آباد پل‌دختر را برای تردد استفاده می‌کنند.
رئیس پلیس‌راه لرستان اظهار داشت: لرستان هیچ نفعی از آزادراه نبرده است و در حال برگشت به وضع قبلی هستیم.
سرهنگ چغلوند افزود: ترافیک از ویسیان، معمولان و پل‌دختر رد شده و برخی از ساعات شهر پل‌دختر را هم دچار ترافیک سنگین کرده است و برای شهروندان نگرانی به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه ترددها در محور خرم‌آباد_پل‌دختر افزایش پیداکرده، افزود: محور زانوگه در ساعات بعدازظهر، به حدی ترافیک دارد که هرکسی جرات رانندگی در آن را ندارد و همه خودروها عمدتاً کامیون هستند که از آزادراه تردد نمی‌کنند.
رئیس پلیس‌راه لرستان تصریح کرد: تصادفات محور آزادراه در حال افزایش است.
سرهنگ چغلوند گفت: با افزایش عوارض آزادراه، خدمات‌دهی هم استاندارد نیست و ایستگاه و خودرو آتش‌نشانی، روشنایی کافی در شب و علائم آگاه‌سازی برای نیوجرسی‌ها وجود ندارد.
وی افزود: به‌محض اینکه بارندگی می‌شوند با توجه به اینکه تونل‌ها تهویه دود ندارد و کامیون‌ها آب را وارد تونل می‌کنند لذا تصادف زنجیره‌ای به وجود می‌آید و جاده مثل صابون می‌شود که بسیار خطرناک است.
رئیس پلیس‌راه لرستان عنوان کرد: انتظار داریم مسئولین آزادراه خدماتشان را افزایش دهند.

مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1397-03-02 19:15
آیا شایسته است تنها آزاده راه استانی اینقدر عوارض بگیرند.استان های دیگر با درامد خیلی بیشتر از ازادراه های مفت استفاده می کنند.هرچند شاید نماینده انها صدای رسای موکل هاشون هستند!
نقل قول کردن
#2 محمد صادق باقر پور 1397-03-02 21:44
این قدر مبلغ عوارض آزاد راه پل زال اصلا مناسب نیست ودولت فکری به کمتر شدن عوارض این آزاد راه باید اقدام کند
نقل قول کردن
#3 آشنا 1397-03-02 22:07
گرانترین آزاد راه کشورآزاد راه خرم آبادـ پل زال
نقل قول کردن
#4 پاپی 1397-03-03 02:28
خیلی مسخره است. واقعاً مسخره است. یه زمونی مملکت رو می فروختن به روس و انگلیس، الان دارن می فروشن به سرمایه دار! میگن سرمایه دار درست کرده و خودش حق بهره برداری داره! پس وظیفه دولت چیه؟ آیا دولت نباید برای شهروندانش مدرسه و جاده و بهداشت و....فراهم کنه! ما بومیان منطقه مجبوریم از اون جاده عبور کنیم و هر سری باید کلی پول بدیم! هرجا هم میریم میگن خودش جاده درست کرده حقشه! پس دولت چه کاره است؟ لرستان رو کلاً به یه سرمایه دار بفروشید تا ما راحت شیم.
نقل قول کردن
#5 اکبر-ظ 1397-03-03 08:55
فقط عوارض ازادراه نیست همه چیز گرون شده مثلا ایرانخودرو در ماه اینده بنا شده 5 میلیون روی بعضی از محصولات متوسط و ارزان قیمتش اضافه کند .اگر قراره که ازاد راه فقط برای کسب سرمایه برای پیمانکار و دولت ساخته بشه پس مردم بهتره از همان جاده های زمان خدابیامرز استفاده کنند .
نقل قول کردن
#6 شهروند 1397-03-03 17:28
این آزادراه استاندارد لازم و در حد کشور نداره!!!نه سرویس بهداشتی تمیزی، نه تونل های امن،امسال یکی از عزیزانمو به خاطر چکه کردن یکی از تونل ها و لغزنده بودن از دست دادم.
نقل قول کردن
#7 روواکوه 1397-03-03 23:48
بخش خصوصی می خواهد یک شبه همه سرمایه صرف شده را برگرداند آیا زمان عقد قراداد مشخص نشده افزایش عوارض باید با درآمد مردم همخوانی داشته باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا